TRENING- DÅRLIG TRENT, KALLES DET.

 

Jeg har et tantebarn som uten tvil er tantebarnet mitt.

 

Jeg har trent i dag, i ca. 40 minutter, inkl. en liten 5 minutters pause. Jeg gjør fremdeles mange enkle øvelser, uten vekter. I dag hadde jeg 2 runder med øvelser som går på hele kroppen, 1 runde som fokuserer på magen, og 1 runde med øvelser som fokuserer på rumpen. Jeg orket ikke beina i dag. 

Jeg var faktisk med på trening med jobben i forrige uke. Vi har en time med styrketrening hver torsdag, som jeg de siste ukene etter vi startet opp igjen ikke har kunnet være med på pga formen. Men forrige uke var jeg med. Jeg overdrev ikke, men fikk jaggu trent skrotten likevel. Jeg er dårlig trent. 

Etter en treningsøkt hvor jeg er sikker på at jeg svetter på alle mulige steder tenker jeg alltid på tantebarnet mitt. Hu trener aktivt håndball, så jeg tenkte hu kunne litt om treningstøy. Jeg føler jeg alltid blir så svett i rumpen, så jeg spurte om det var noe spesielt undertøy som var bedre å bruke. 


Favoritt smoothien min etter trening. Kiwi og lime. 

Jeg tenkte liksom om det var et stoff som ikke tiltrakk seg så mye fukt, siden jeg, med litt overdrivelse, liksom må vri opp undertøyet etter en treningsøkt. “Dårlig trent, kalles det, Elin” var svaret jeg fikk. Det hadde altså ikke noe med stoffet på trusen å gjøre, kun at jeg er dårlig trent. Gni det inn, liksom. 

Hu får liksom sagt det. Hu er uten tvil tantebarnet mitt, for hu sier ting rett ut, akkurat som meg. Jeg veit fra før at jeg er dårlig trent, men jeg hadde kanskje håpet på et litt annet svar likevel. I dag tenkte jeg på henne igjen etter trening, siden jeg mer eller mindre kunne vri opp hvert eneste tøy jeg hadde på.

Men bare vent, snart er jeg superfit og da skal jeg jaggu vise henne jeg, at jeg ikke er så dårlig trent. Kremt. Jeg trenger sikkert et år føre jeg kan ta igjen med henne, men det får nå være. Før eller siden kan jeg det, så da får jeg vel så på det som en liten motivasjon til å trene jevnlig da, tenker jeg.

 

Er du godt trent?

 

_______________________________________

#trening #trent #øvelser #kropp #mage #rumpe

_______________________________________ 

10 kommentarer
    1. Jeg sliter med det samme Elin..og tror det har litt med at kroppen jobber på høygir..ja, kanskje utrent..men også fordi du sliter med smerter!!Så kroppen må jobbe med det også..Jeg blir klissvåt bare av å gå tur..så da kan du tenke deg..Stå på! du er super flink!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, dette fikk jeg servert av henne tidlig i sommer, før jeg gikk på smellen, men jeg har jo alltid gått med en del smerter, så det har nok en sammenheng.

      Men så kan vi jo egentlig bare skryte litt på oss at vi har trent ekstra hardt da, selv om vi ikke har det- pynte litt på det for positiv tenking 😉

    3. Margrethe: Du er jo kjempeaktiv ute, så trur du er i god form jeg til din livsstil 😀 Det er ikke jeg, enda.. Men har et mål til det da 😉 Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg