HVERDAG- SLITEN.

 

Etter mange dager på tur er jeg maks sliten nå. 

 

Jeg hadde time til utredning i Oslo torsdag i forrige uke, så jeg måtte reise opp allerede på fredag. Jeg fikk laget noen forhåndsskrevne innlegg, men har ikke orket så mye etter det. Jeg var i konfirmasjon til lillebroren min i Lillestrøm i går, så jeg har vært på tur fra onsdag-søndag. Sliten til tusen!

Jeg har nettopp landet i sofaen etter mange timer i bilen. Her skal jeg bli resten av kvelden. Jeg håper jeg får sovet i natt slik at jeg kanskje er opplagt til å jobbe litt i morgen. Jeg skal i teorien jobbe 20% fremover og håper det går bra! Men nå skal jeg bare slappe helt av resten av kvelden.

 

Har du hatt en fin helg?

 

______________

#hverdag #sliten

______________

14 kommentarer
    1. Du får ta vare på deg selv, og slappe godt av <3 Er ikke så enkelt, det vet jeg alt om :/ Man slapper liksom aldri av.. Men du får bare være i ro, og prøve å gjøre det du selv synes er best for å ikke ha så vondt <3 Håper du hadde det fint i konfirmasjon 🙂 Jeg selv har bare vært med på challengen til Unni her på bloggen den siste uka, hatt skole så har ikke orket noe annet.

    2. Er veldig sliten jeg også… Men helgen fin 🙂 Du skulle sagt du var her, jeg vil jo møte deg <3 Men det får bli en annen gang 🙂

    3. Her har vært en veldig fin helg 🙂 Sender gode tanker og håper at det går bedre og bedre for hver dag som går 🙂 Ta godt vare på deg selv 🙂

    4. Hva kom ut av utredingen da? eller fikk du ikke noe svar? jaja..håper du har det rimelig bra..og ha en god kveld og natt! Vi har vært i konfirmasjon i dag vi..så da går helgen unna..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, si det. Fikk en fibromyalgi-diagnose, så vidt jeg kan se, men må vel vente på konkrete svar fra legen når jeg skal tilbake dit. Jeg var så dårlig den dagen jeg var der så fikk ikke med meg så mye, annet enn at jeg må røntge ryggen og så må jeg til prykolog, visstnok.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg