BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #10

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 10 – BESTE REISEN I LIVET

Til alle oppmerksomme sjeler her ute; ja, jeg har hoppet over #9. Det interesserer meg like mye å vise hva jeg har i vesken, som det interesserer dere å se det. Null komma niks. Nøkler, hårbørste, bind og tamponger, kulepenner, tyggis, håndkrem og litt sånt er liksom ikke så fryktelig spennende. 

Når det kommer til reising så er jeg ikke så glad i det heller, med mindre det er i bil. Jeg har litt flyskrekk, jeg blir sjøsyk og jeg er ikke glad i varmen. Jeg liker meg absolutt best hjemme i Norge, eller på en liten tur til Sverige om så er. Jeg tør nesten ikke si det, men jeg er ikke en gang fan av Danmark.

For en del år tilbake var jeg på biltur til Tyskland. Det var en veldig fin tur. Vi skulle tross alt se Solberg-brødrene spole asfalt i byen. Byen Trier er en veldig fin tur, med masse flotte bygninger og historie. Turen til Nordkapp var ikke så verst heller, selv om det var snøstorm og vi ikke kom oss helt ut. 

Ellers har jeg vært på turer med jobb til Riga, Praha og Amsterdam. Riga og Praha er helt klart byer jeg veldig gjerne vil tilbake til. Amsterdam gav meg ikke så veldig mye, så jeg føler ikke noe stort behov for å reise tilbake dit. Tyskland skal jeg helt klart se mer av. Jeg elsker Tyskland. Norge er best. 

 

Liker du å reise?

 

_______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #reise

_______________________________

19 kommentarer
    1. Ja du er litt som meg..hjemme best!! hihih..og hvorfor styre og reise utenlands?? nei..holde seg her i Norge..og etter å ha feriert i nord, så skal jeg jammen se mer av norges land også! 🙂

    2. Vi liker oss best i Norge også, men Paris har vært vårt yndlingssted i mange år og har en drøss med dager der. Men har ikke vært utenlands på flere år nå. Syden har ikke vært så veldig i fokus for oss. Og damevesker?? – gud bedre,, de har jeg enorm respekt for å bare stikke hånda nedi.. nei takk 😀

    3. Tenk jeg gikk glipp av hva du har i vesken din :O hehe
      Nei jeg er akkurat som deg når det gjelder reising… jeg hater faktisk å fly. Har ikke gjort det på mange år å nå gruer jeg meg masse allerede når jeg tenker på at jeg skal fly i 2020! 😛

    4. Hei!
      Mye spennende i den challengen der 🙂
      Jeg har vært i Tyskland bare 1 gang og kan tenke meg tilbake og se mer ja 🙂
      Jeg elsker egentlig å reise. Se nye steder og så komme hjem. Hjem kjære hjem sier nå jeg. Men å reise å se – oppleve nye steder er spennende 🙂
      Ha en flott dag <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Norge er et meget vakkert land bare man tar seg tid å se seg rundt 🙂 Jeg har sett alt for lite av Norge, det er en ting som er sikkert 🙂

    6. frodith: Island har jeg veldig lyst til å reise faktisk 😀 Jeg er visst treig som vanlig- har ikke vært i så god form at jeg har orket å være på blogg 🙁

    7. dedicat: Jeg har aldri vært i Paris, men er helt klart et sted jeg kunne tenkt meg å reise 🙂 Jeg er ikke så fan av syden jeg heller- jeg liker bedre historie og kultur og masse flotte bygninger og den type ting- ikke svette folk på stranden 😛 ha ha

      Vesker er noe dritt! Ha ha

    8. ssilje89: Ha ha.. Gikk ikke glipp av så mye 😛

      Jeg skal ut å fly i oktober, hvis formen er bra, og jeg gruer meg en del til det også. I tillegg trur jeg jaggu jeg har fått meg telefon jeg ikke får bruke på flyet, og da kan jeg jo ikke få tiden til å gå med å lære meg tegnspråk :O

    9. Etdiktomdagen: Tyskland er flott altså- veldig flott det lille jeg har sett, så jeg tenker jo det bare må være helt supert resten liksom 😀

      Jeg liker å se og oppleve, men jeg vil helst slippe å fly 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg