BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #8

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 8 – 5 NÅVÆRENDE MÅL

Det er kanskje litt ille å si, men jeg er ikke en person som setter meg masse mål til enhver tid. I alle fall ikke så mange som fem om gangen. Likevel har jeg hatt et par mål i løpet av året, etter intensiv behandling hos fysioterapeut. Nemlig det å komme i gang med treningen og ta litt vare på meg selv. 

Vel, dette er fremdeles et, eller to mål, men akkurat nå, i dette øyeblikk, er det eneste målet jeg har å bli frisk nok til å komme meg tilbake på jobb. Det er det eneste jeg vil! Jeg er superstresset fordi jeg ikke kan jobbe, og det stresser meg at jeg stresser. Innvendig stress er det verste som finnes- jeg lover! 

Jeg er så desperat nå at jeg prøver absolutt alt for at jeg skal komme meg tilbake på jobb. Med det følger det kanskje flere mål, egentlig. Jeg har blant annet sluttet å drikke Red Bull. Jeg er på mitt fjerde døgn uten Red Bull nå. Det høres kanskje ikke så fantastisk ut, men det skal jeg si deg det er.

Jeg har nemlig aldri gått så lenge uten Red Bull noen gang, siden jeg først begynte å drikke Red Bull. Fra å drikke minst to, helst tre, som gjerne blei til fire og fem i helgene, til å drikke null, som i absolutt ingen, fire dager på rad, det er noe å rope for. Jeg veit ikke hva jeg skal rope enda, men likevel. 

Jeg er også så desperat at jeg skal ta et oppgjør med matvanene mine. Så da har vi vel et nytt mål der også. For å gjøre en lang historie kort så er jeg så desperat etter å komme meg på jobb igjen at jeg skal gjøre store endringer, over tid så klart, i hverdagen for å se om det vil hjelpe. Det må hjelpe! 

 

Har du noen mål i livet?

 

______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #mål

______________________________

20 kommentarer

Siste innlegg