HVERDAG- MYE SOM SKJER.

 

Noen ganger kunne jeg ønske jeg bare kunne stoppe tiden! 

 

Den siste tiden har det skjedd ganske så mye, både av det ene og det andre. Det er kanskje noen som har merket at jeg har vært mer fraværende enn noe annet i det siste. Sånn er det noen ganger. Jeg mangler litt energi og inspirasjon. Da blir det litt stille til tider.

Jeg har i grunn mye å si, men litt hensyn må man ta til folk rundt, så da blir det litt vanskelig å dele alt likevel. Noe deles vel med tiden, men akkurat nå orker jeg ikke. Jeg har skallebank til tusen i dag og det vil liksom ikke gi seg heller. Det er lenge siden jeg hadde så vondt i hodet. 

Noen ganger kunne jeg ønske jeg bare kunne stoppe tiden. Jeg rekker liksom ikke med alt. I det siste har jeg stresset på meg neseblod flere ganger også. Det var lenge siden sist jeg stresset så veldig. Men sånn er det når det er mye som skjer og jeg i tillegg blir sliten. 

Jeg skjønner ikke en gang hva jeg stresser for, for å være ærlig. Jeg er vel bare inne i en sånn periode. Likevel har jeg det mye bedre enn på veldig lenge, og det føles veldig, veldig, veldig greit. Ingenting er bedre enn å være fornøyd med egne valg, veit jeg. Hurra for meg. 

 

Har du det bra?

 

___________________________

#hverdag #tid #stress #bra #livet

___________________________

10 kommentarer
    1. Jeg blør også neseblod om jeg blir FOR stresset. så dumt at ting ikke er helt greit da. Håper alt ordner seg for det eller dem og deg 🙂

    2. Hurra! for at du har det bra..men om du stresser, så har du det vel ikke helt bra…:-) Men skjønner litt hva du mener..tror jeg..hihih. Er jo ferietid nå, så mange som er borte fra “bloggblokk” men koselig å se deg her igjen..Nå reiser jeg snart på ferie,..og jeg får se hvor mye jeg “gidder” og blogge..Er jo mest for min egen del..for lite folk her om dagen.. Ha en riktig god kveld videre! og håper ting fortsetter og være bra for deg!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: He he- du sier noe der 😛 Men stress trenger vel ikke nødvendigvis bare være negativt heller, så sånn sett har jeg det bra altså 🙂 Vanskelig å forklare når man ikke kan dele alt, alltid 🙂

      Ja, er nok litt stille her nå 🙂

    4. Du skal da ikke stresse på ferie da ;D Hehe, men skjønner greia. Jeg stresser hele tiden. Er ganske fælt, klarer liksom aldri å slappe av ;s
      Håper det ordner seg 🙂

    5. Sparing: Jeg glemte jo helt å ta bilde av de to andre godisene han hadde på veggen også- kattehode (salt lakris?) og tuttifrutti (trur jeg) 😀 Herlig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg