TRENING- DET KJENNES AT DET ER ALT FOR LENGE SIDEN SIST!

 

Både kroppen og hodet var overbevist om at den skal stryke med underveis.

 

Som vanlig detter jeg fortere ut av treningsrutinen enn det jeg greier å finne en rutine i det hele tatt. Jeg har gjort dette så alt for mange ganger nå at jeg ikke skjønner hvordan det er mulig en gang. Jeg greier liksom ikke å snu den negative tankegangen jeg har til trening. Jeg hater trening!

At jeg da får beskjed om at jeg må, som i må, trene så blir jeg ikke akkurat så veldig motivert av det heller. Tvang gjør ikke ting veldig fristende, for å si det sånn. Jeg har tatt en pause fra fysioterapeuten frem til jeg får resultatene på blodprøvene hos legen og den videre utredningen etter det. 

I mellomtiden må jeg trene for å se om det faktisk hjelper. Hjelper vil det selvsagt gjøre på mye, men om det vil gi en god effekt i forhold til alle plagene mine er det som skal sjekkes ut. Siden jeg da ikke får noen behandling fra fysioterapeut mellom slagene må  jeg bare trene så ofte jeg kan. 


Bildet er stjålet i fra pinterest.com.
 

Jeg må bare innstille hjernen på at den også vil komme i gang med treningen. I dag tok jeg 35 minutter nok så intensiv trening, etter at jeg hadde ryddet og vasket i 1.5 timer for så å avslutte det hele med en halvtimes gåtur med hundene. Det kjennes at det er alt for lenge siden sist!

Både kroppen og hodet var overbevist om at den skulle stryke med underveis. Jeg er ganske så lettlurt jeg også liksom, når kroppen stritter litt i mot. Men jeg fullførte det opplegget som var satt, selv om jeg kanskje slurvet bittelitt mot slutten. Det var enten det eller å gi helt opp. Da er det bedre med litt slurv. 

Nå skal jeg plante meg selv i sofaen med en film, eller noe. Jeg orker ikke å bevege meg en millimeter til i kveld. Jeg får si meg fornøyd med dagens gjøremål og satse på at jeg får til 1, eller helst 2 treningsøkter til denne uken. Jeg blir sliten bare ved tanken. Kremt. Jessda.

 

Liker du å trene?

 

________________________________________________

#trening #styrketrening #tungt #sliten #lengesiden #rutiner

________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg