BLOGGERE- DE SOM GIR TIL ANDRE.

 

Med så mange fantastiske bloggere er bloggverden en flott plass å være. 

 

Mia, den flotte jenta bak bloggen altannetenna4.blogg.no er en fantastisk person på så mange måter. Ikke bare har hu kjempet seg igjennom brystkreft, noe som fremdeles preger hverdagen hennes enda, men hu tar seg tid til å tenke på andre rundt seg også. Helt fantastisk. 

For rett over et år siden startet Mia “Hjelpeposen” for å gi andre kreftpasienter en litt enklere hverdag. Det syns jeg er fantastisk flott gjort og ikke minst omtenksomt. Hu har jo vært igjennom det samme selv og har dermed erfaring av hva som kan gjøre hverdagen litt enklere i en vanskelig tid. 


Trykk på bildet for å gratulere henne litt på etterskudd med 30 årsdagen hennes. Hu fortjener det.

Jeg syns Mia er helt fantastisk, på alle vis. Hu er vakker både på innsiden og utsiden. Hu er morsom, levende og inspirerende. Hu er et friskt pust, rett og slett. Og for å ikke glemme. Hu trådde inn i de voksnes verden, som alle sa til  meg i alle fall, i forgårs, med å fylle hele 30 år! Hurra!

 

Lene, jenta bak bloggen matogkakeoppskrifter.blogg.no er enda en fantastisk person du finner her i bloggverdenen. Hu er like søt som oppskriftene hu deler, det er helt sikkert. Så snill og søt som det hu er trur jeg nesten man må lete ganske så lenge etter. Hu er supersøt liksom! 

Og så har hu et hjerte av gull. Med et håp om å hjelpe andre gjør hu mye for å øyne et håp for de som trenger det. Det er en fantastisk god egenskap! Lene er liksom alt hu; snill, søt, omtenksom, hjelpsom og morsom. Ei fantastisk jente på en herlig måte. Slik liker vi. 


Trykk på bildet for å lese mer om denne flotte jenta. 

 

Med så mange fantastiske bloggere er bloggverden en flott plass å være. Jeg trives veldig godt her på blogg.no og er veldig glad for alle de flotte bloggerne som også velger å være her. Slik som disse to over. Jeg håper de blir her for evig alltid. Fine bloggere er de, som så mange andre.

Jeg kunne ha skrevet om så mange flere av dere, men jeg får heller dele dere opp litt. Blir det for mange i et innlegg så forsvinner liksom oppmerksomheten litt bort i fra de fleste i samme innlegget. Slik kan vi ikke ha det. Man må få den oppmerksomheten man fortjener altså. 

 

Leser du disse to fantastiske bloggene?

 

____________________________________________________________________

#bloggere #glede #hjelspm #omtenksom #fantastisk #søt #herlig #oppmerksomhet

____________________________________________________________________

28 kommentarer
    1. “sukk” Nå ble jeg rørt <3 Du er nå god du! Vet liksom ikke hva jeg skal si jeg <3 Tusen takk for så gode ord <3
      Og takk for tips til en ny blogger <3 Skal prøve å dele hennes sak også 🙂

    2. Ja, jeg leser begge to, og liker de kjempegodt 🙂 Mia er ganske ny for meg, men hun har jeg fått veldig sansen for på kort tid 🙂 Og søtmonsen, vel , hun er den lille alven her inne hun 🙂 Så koselig du har sånn blogganbefaling Elin ,og disse fortjener det i massevis <3

    3. Så koselig at du fremsnakker noen av bloggvennene dine..det er så koselig..jeg følger en..skal sjekke ut den andre..TAkk for tips!

    4. Kjenner ikke hun øverst..men høres snill og god ut..gratulerer til henne :)) Er stadig innom Lene, hyggelig blogg.. Og ja det er mange fine folk på bloggen :)) God helg til deg <3

    5. Du er så skjønn du som snakker så fint om andre hele tiden…håper du selv vet for en super person vi syns du er <3
      Takk for flotte blogger å sjekke ut <3

    6. annebe: Hu er helt unik hu Mia <3 Lene er helt unik hu også <3

      Håper du har hatt en fin lørdag så langt? 🙂 Jeg er nettopp ferdig med å vaske og rydde hele leiligheten 🙂 Og katten! Ha ha

    7. Vakre mennesker, og vakre Lene som har gjort alt dette for vår hund.
      Jeg er fortsatt lamslått og målløs over hva hun har stelt i stand.
      Det er vanskelig å akseptere en slik godhet, men jeg skal gjøre mitt ytterste for å betale tilbake i tjenester eller hva det nå enn måtte være.
      Håper vi snart får en dato for operasjonen så vi kan legge dette kapittelet bak oss.

    8. Lithanna: Lene er utrolig snill og flott på mange måter <3 Og jeg veit hu gjør det fordi hu mener dere fortjener det, og da kan jo ikke jeg la være å bidra heller <3

      Håper dere har det bra? 🙂

    9. Ja, det forstår jeg godt at hun er <3
      Og tusen takk!!
      Hun er 'tilsynelatende frisk', men pga ferie og slikt så får vi ikke dato for operasjon før vetrinæren er tilbake på jobb :S
      Men, gleder meg til alt dette er over, kan du si.

    10. Åh. . . hjelpes. :'(
      Det var tett oppåhverandre også. Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være.
      Og jeg som knekker sammen når de små gnagerne våre går nå.. pga alderdom. .
      Off, vi blir jo så knyttet til de søte små.
      Klem til deg <3

    11. Lithanna: Ja, det var veldig tett på. Nå er det stopp på omplasseringshunder på en stund, dessverre <3

      Jeg husker når hamsteren min døde, Klara Kaltremus. Jeg var på jobb og gråt nesten hele tiden hele den dagen. Jobbet i matbutikk den gangen og kundene måtte så klart spørre hva som var galt når jeg satt i kassen med tårer i øynene- da gråt jeg jo bare enda mer. De fleste syntes i grunn jeg var rar som gråt over en hamster, men :O

    12. Åååh, du burde dratt hjem, kan ikke jobbe under slike omstendigheter!! :'(
      Jeg gråt som bare det da vetr. ringte og fortalte at prøvene viste kreft. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. (Ikke kunne jeg gjemme meg heller, da jeg jobber i resepsjon)
      Var virkelig hardt. Spurte om å få fri ut dagen, men de hadde ikke vikar.
      Helt jæklig det der.
      STakkars små ( Men sikkert verre for oss )
      Folk som mener dyr er dyr, og syns det er rart at man blir glade i dem kan ta seg en bolle.. jeg har ikke noe til felles med slike folk.
      For meg er dyra barna mine <3

    13. Lithanna: Ja, egentlig, men kunne ikke- var alltid litt få på jobb den gangen.

      Det er forferdelig! Jeg liker ofte dyr bedre enn mennesker jeg altså <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg