FOTO- NÅR MAN ER LEI AV Å SE BILDER.

 

Noen motiv er mer oppbrukt enn andre. 

 

Jeg er sånn ca. dritlei av å se bilder av hvitveis, likevel greier jeg ikke å la være å ta bilder av de. De er der så lett tilgjengelig, og det er jo egentlig veldig fine. Likevel er jeg så lei av å se bilder av de. Det er bilder av de overalt, flere titalls ganger om dagen. Jeg føler liksom de er litt oppbrukt nå. 

Den lille gule er det første vårtegnet, men helt ærlig syns jeg ikke den gjør seg noe godt på bilder, annet enn at man endelig kan se at våren er på vei. Det i seg selv er jo fint. Hvitveien er for meg det endelige vårtegnet. Når hvitveisen er å se alle steder, da er det vår, uten tvil. 


Mobilbilde fra kveldsturen nå i kveld. Delt på instagram, facebook og nå blogg. Jessda.
 

Og når våren endelig er her så vil man jo vise det til alt og alle. Da blir det mage bilder av hvitveisen, og brått er man så lei av å se bilder av den. I lengden syns jeg faktisk den er litt kjedelig å se på. Sikkert fordi jeg er misunnelig på alle som har blåveis, som er så mye finere enn hvitveis.

Jeg trur aldri jeg har sett blåveis her jeg bor. Det er litt kjedelig. Det finnes mange andre flotte blomster, men jeg skulle gjerne sett blåveis også altså. Spesielt nå når jeg er en smule lei av å ta og se bilder av hvitveisen. Uansett er det en flott blomst, det må jeg si. 

 

Har du noen motiv du er lei av å se?

 

___________________________________

#foto #hvitveis #lei #oppbrukt #bilder #vår

___________________________________

12 kommentarer
    1. Ja, hvitveis… hehehehe
      MAn blir jo lei av de samme bildene hele tida. Må innrømme at jeg er dritlei soloppognedganger, selv om det er knallfint. Facebook har bidratt godt med det 🙂 Oi, SE en solnedgang, så fiiiin 😀

    2. Nei der er jeg ikke enig med deg! Blir aldri lei av å se motiver av noe jeg..for man kan hele tiden forandre motivet! og ingen er like.. Men jeg tenker også at folk er lei dem, og kvier meg for å legge ut..selv om jeg kan syns DET bildet var helt supert..hihih. Jeg sparer noen..så når den erborte,,DA kan jeg ta den frem igjen..hihih.. 🙂 Flott bildet!

    3. Jeg synes ikke noe særlig om bilder av vanlig mat.. Fine og spesielle bilder av pene kaker etc er noe annet. Men bilder av brødskiva folk har til lunsj med hvitost på, sånt synes jeg er kjedelig 😀

    4. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ha ha ha.. Ja, du sier noe der med sol opp og sol ned 😛 Jeg tar sjeldent bilder av det selv, men merker det kan bli litt mye når jeg scroller meg gjennom fotosider på facebook. Kjempeflotte og vakre bilder, helt klart, men man blir litt lei etter bilder nr. 20 liksom 😛

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, man kan ta tusen forskjellige bilder av en hvitveis, men for meg blir liksom hvitveisen en hvitveis uansett- og man ser jo det samme motivet fra flere forskjellige personer døgnet rundt (kanskje litt avhengig av hva slags folk man har på vennelisten- ha ha) 🙂

      Jeg deler jo enda hvitveisbilder enda jeg, seinest her nå, selv om jeg er lei av å se den på bilder- den er jo der og den er jo veldig fin så det er vanskelig å la være 😛

      Takk for det 🙂

    6. Etdiktomdagen: Takk 🙂

      Nei, ingen fotograf er liv, det er helt sant- og jeg sier ikke at bildene er stygge, jeg sier bare at jeg er lei av å se på hvitveis 😛 ha ha..

      Håper du har hatt en fin dag så langt og at kvelden blir enda bedre 😀

    7. Merethe Høili Johansen: De er jo kjempeflotte- og det er ikkebildene i seg selv det er noe galt med, jeg er bare litt lei av å se denne blomsten overalt liksom 🙂 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg