BLOGGERE- EN BITTE LITEN CHALLENGE #5

 

Daddaogveien.blogg.no har en bitteliten challenge og det må man jo være med på, syns jeg. 

 

Fredag: Din favoritt følelse.

Av alle følelser, hvor av det finnes så mange fantastiske, må jeg nok si at min favoritt er følelsen av å være leken. Hvis man er leken er man innom så mange følelser på en og samme gang, og det er syns jeg er veldig fint. Er man leken er man gjerne glad, sprø og kjærlig, bare for å nevne noen. 

Følelser er en fin ting. Selv de vonde, triste og skumle følelsene er viktige å kjenne på innimellom. Man må liksom kjenne at man lever litt på alle måter, syns jeg. Men, aller mest liker jeg altså den lekne følelsen. Den følelsen som er så mange følelser i seg selv. Den fin-fine følelsen.

 

Hvilken følelse liker du best?

 

___________________________________________________________________

#bloggere #daddaogveien #challenge #bittelitenchallenge #favoritt #følelse #leken

___________________________________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg