BLOGGERE- EN BITTE LITEN CHALLENGE #3

 

Daddaogveien.blogg.no har en bitteliten challenge og det må man jo være med på, syns jeg. 

 

Onsdag: Din favoritt mat-“sjanger”.

Enkelt og greit, brød. Jeg er ikke spesielt glad i mat sånn generelt. Jeg spiser for å ikke dø, liksom. Jeg liker mat hvis den er god, men det er sjeldent jeg nyter mat for å nyte mat. Hadde jeg kunnet leve på brød hadde jeg gjort det, men noen ganger må man ha litt andre ting også.

Jeg liker veldig godt pasta, så det kan jeg spise en del av i perioder. Og så liker jeg veldig godt stekte poteter. Og potetmos. Så, jeg liker jo mat, men jeg er ikke glad i mat på den måten. Jeg vil helst ha brødskiven min liksom. Brød og vann- jeg hadde greid meg veldig fint i fengsel.

 

Liker du brød?

 

___________________________________________________________

#bloggere #daddaogveien #challenge #bittelitenchallenge #favoritt #mat

___________________________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg