HVERDAG- SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN #1

 

Du spør- jeg svarer. Pinlig ærlig. 

 

RISROSOGKLAGING spurte: 

1. Liker du å lage middag: 

– Nei! Jeg mangler et husmorsgen når det kommer til matlaging. Jeg lager sjeldent middag i det hele tatt, siden jeg bor aleine og liker aller best brødmat. Men det hender jeg glimter til, det er bare ikke så ofte noe å skryte av. 

2. Trur du det er meningen at vi mennesker skal drikke melken til kuene? 

– I utgangspunktet så trur jeg vel egentlig ikke at det var meningen. Melken er beregnet til kalvene. Men noen mennesker er mer nysgjerrige enn andre, så det er kanskje ikke så rart at noen fant ut at mennesker også kan drikke melken. Jeg liker ikke melk, men det hender så klart jeg spiser pannekaker. 

3. Syns du det stemmer at det finnes bare dårlige klær, ikke dårlig vær? 

– Det er klart, har man riktig klær så holder man seg jo varm, kjølig, tørr og det som er uansett vær, men det forandrer ikke det faktum at det ikke alltid er like fristende å gå ut når det er snøstorm. 

4. Hva mennesker syns du det er enklest å få kontakt med?

– De som er åpne og ærlige. Det spiller ingen rolle om man er sjenert, eller innadvendt, bare man er ærlig. Uansett hva er det lett å snakke med ærlige mennesker. 

5. Trur du sosial angst og sjenert er det samme?

– Nei, det trur jeg ikke. Faktisk veit jeg at det ikke er det samme. Selv om det å være sjenert kan være en veldig stor utfordring, og påkjenning for mange, så blir det annerledes med sosial angst likevel. Nå finnes det mange grader innen sjenerthet og sosial angst, så jeg skal ikke gå så dypt inn i det nå. 


Den vakre jenta bak risrosogklaging.blogg.no. (Jeg fikk aldri svar på om det var greit at jeg brukte bildet, så jeg tar sjansen på at det er ok- skrik ut hvis du ser det og vil at jeg skal fjerne det). 

 

FRODITH spurte: 

1. Hva liker du best ved spa-opphold?

– Etter å faktisk ha vært på spa med hele pakken- basseng, boblebad, badstue, stim, isbading, behandling og hva jeg nå har glemt- så må jeg vel si badstue. Ikke at jeg satt i badsten denne gangen, men. Jeg er ikke så glad i vann generelt og jeg liker ikke å fryse. Ikke har jeg noe til overs for massasje og den slags heller. Men det var et fint opphold for det om, altså. 

2. Har du mest venninner, eller venner (gutter)? 

– Jeg har mest guttevenner. Jeg veit ikke hvorfor, men jeg har alltid gått mye bedre overrens med gutter. Jenter er så dramatiske på helt feil grunnlag, og slikt orker ikke jeg i lengden. Gutter er enkle å forhold seg til- svært sjeldent er de sjalu også. 

3. Favorittserie utenom Big Bang og Walking Dead? 

– Her har vi noen som kjenner meg ja. Jeg må nok si Game of Thrones og Orphan Black. Game of Thrones sesong 6 begynner i dag! Og orphan Black går én dag i uken nå. Hurra! 


Flotteste Frodith. 
 

Tusen takk til RisRosogKlaging og Frodith for morsomme og tankevekkende spørsmål. Det er alltid gøy når folk har spørsmål på lur. Selv syns jeg det er vanskelig, fordi jeg alltid får hjerneteppe når noen spør om å få spørsmål. Det er så typisk meg liksom. Så, tusen takk igjen.

Jeg har valgt å dele opp spørsmålsrunden i to omganger slik at innlegget ikke blir for langt. Resten av svarene kommer i morgen, tenker jeg. Det var veldig gøy at det kom så mange spørsmål, må  jeg si. Jeg hadde ikke akkurat forventet det, så det blei jeg veldig glad for. 

 

Liker du å få spørsmål om alt mulig rart?

 

_____________________________________

#hverdag #spørsmålsrunde #spørsmål #svar

_____________________________________

22 kommentarer

Siste innlegg