TRENING DENNE UKEN.

 

Jeg er ikke ferdig riktig enda.

 

Denne uken har vært litt tung altså. Jeg trente søndag forrige uke. Mandag og tirsdag fikk jeg ikke trent, så da måtte det bli onsdag. Da tente jeg boksing med svigermor. Fy fasiken, sier jeg bare. Det var så sykt tungt at jeg faktisk hadde lyst til å slå treneren mitt i fleisen flere ganger! Ikke at det er hennes skyld at jeg er dårlig trent altså, men likevel. Det var en sykt hard trening. Jeg skal i alle fall ikke ta 30 minutter på mølla ført neste gang, det er helt sikker. 15 minutter oppvarming, maks!

Heldigvis har jeg mine egne boksehansker. De blir fulle av svette liksom.

På torsdag hadde jeg plutselig PT-time, og den måtte jeg jo gå på. Dumme meg hadde sagt ja til en test jeg tydeligvis ikke visste hva var. Jeg husker jeg sa vi skulle ta den, men hadde jeg visst at jeg måtte løpe 12 minutter på mølla i maks fart av hva jeg klarer så hadde jeg nok kanskje sagt noe annet. Jeg takler ikke så godt løping altså, men jeg måtte jo fullføre testen. PT’en sto tross alt ved siden av meg og noterte for harde livet. Jeg seriøst svettet som en besatt når jeg var ferdig!

Så sykt slite at jeg ikke orket å pakke sekken skikkelig en gang.

Jeg hadde kun tatt 15 minutter oppvarming i forkant, men jeg var så sykt støl, og litt sliten, fra boksingen dagen før. Men jeg overlevde og jeg fikk meg en positiv overraskelse når jeg tok en fullkroppsskanning etterpå. For å være i så dårlig form er jeg jaggu sprek likevel! Min fysiologiske alder er f.eks 26 og, og det er ikke noe å klage på når man snart blir 23 år for 11. året på rad. Skal leve lenge på den der, for å si det sånn. Jeg skal ha ny teste om to uker igjen så jeg får bare løpe på.

Dritsulten etter boksetreningen, men jeg orket ikke hele likevel.

Jeg skulle egentlig ha vært på trampolinetrening nå, men jeg orker seriøst ikke trening tre dager på rad, så jeg meldte meg av tidligere i dag. Støl som et helvete etter onsdagen er jeg også, så like greit. Planen er å trene i morgen, eller på søndag i stedet for. Jeg skal ha tre dager i uken, det er målet så det skal jeg følge. Nå skal jeg bare ligge rett ut på sofaen til Kristoffer kommer hjem fra trening. Jeg trur faktisk jeg kommer til å sovne litt, så sliten er jeg. Heldigvis er det helg nå!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #boksing #kondisjon #test #styrke #iform

8 kommentarer
    1. Aldri prøvd meg på boksing..høres litt kult ut..og sikkert bra trening 🙂 Litt variasjoner i aktiviteter er vel det beste..og så litt pizza og annen kos innimellom..hehe.. Ha en fin kveld 🙂 Klem <3

      1. Jeg gikk litt på kickboksing i fjor, og liker nok det bedre enn boksingen, men boksing er gøy det også 🙂 Og litt varisjon er bare bra, i alle fall for meg slik at jeg ikke går lei 😛 he he.. Og pizza må man jo ha innimellom 😉

    2. Unskyld meg.. men jeg måtte le litt nerover i innlegget ditt 😀 Du er helt herlig i “dialogen” med deg sjøl 🙂 Nesten sånn at jeg følte du heller ville klaske knyttneven i speilbildet ditt 😀 i en smule frustrasjon over hva du skulle og ikke skulle ha gjort 😀

      1. Takk 🙂 Ja, og når pizzaen er hjemmelagd (ferdig bunn da, men) og stekt på steinplate inne i ovnen (pleier å ta det på grillen om sommeren) så smaker det enda bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg