TILBAKEBLIKK PÅ NOEN AV TINGENE FRODITH HAR FÅTT OSS TIL Å GJØRE.

 

Frodith er ei kreativ ei. 

 

For litt over to år siden blei vi spurt, av Frodith, om vi ville være med på noe gøy, uten å vite hva. Nysgjerrig som jeg er blei jeg så klart med. Jeg var spent i flere dager på hva som skulle dukke opp i postkassen i løpet av få dager. Man veit liksom aldri med Frodith. Bildet under er et resultat av Frodith sin kreativitet ut til oss. Vi sto fritt til hvordan å løse oppgaven.

Trykk på bildet for å komme til det opprinnelige innlegget.

For snart tre år siden var jeg på karneval hos Frodith. Jeg veit hu har hatt flere karneval, men jeg greier ikke helt å huske i farten om jeg har vært med på flere enn denne gangen. Jeg har ikke så god hukommelse for tiden. Men jeg var i alle fall med på dette karnevalet og koste meg veldig med det. Det er alltid hyggelig å være hos Frodith. Hu er ei flott vertinne!

Jeg måtte improvisere litt med kostymet. Bjørnen mangler visst pels på beina.

 

Frodith har ofte gøyale ting på gang hos seg. Karneval, Frogging, tegnekonkurranser, foto-challenge rett som det er og andre gøyale oppgaver om seg selv og andre, bare for å nevne noe. Det er med andre ord aldri kjedelig hjemme i blokkblokka til Frodith. Jeg håper jeg har mulighet til å bli med neste gang Frodith inviterer til noe gøy. Frodith er kreativ.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#bloggere #frodith #tilbakeblikk

6 kommentarer
    1. Åååå, det var koselig å bli nevnt i dag 🙂 Noen ganger er det ekstra gøy at noen nevner en, i dag var en sånn gang 🙂 Jeg skal nok i gang med noe mer utpå vårparten 🙂 Gleder meg! Men først en liten tur til Gøteborg :-))))) Tusen takk for koselig omtale, det har vært gøy å lage til masse 🙂

      1. Så gøy at du likte det 😀 Jeg satt liksom bare å trykket litt rundt på nett og kommer over Tor i Ballongen sin, og da måtte jeg jo ha et lite innlegg om det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg