SISTE DAG I FERIEN.

I morgen er det jobb og jeg gleder meg noe veldig til å komme tilbake til normale rutiner.

3 uker ferie er egentlig litt lenge. Vi var på tur den første uken i ferien og som jeg forventet lå jeg mer, eller mindre å sove hele andre uken. Det er som jeg pleier å si: jeg må ha en uke ferie for å ha en uke ferie. En langhelg er nok til at jeg faller helt ut av rutiner og det er tungt å komme tilbake på jobb.

Siste uken min hadde jeg planer om å bruke til å komme tilbake til rutinene; stå opp tidlig og alt det som følger med, men jeg har vært helt ødelagt og har sovet alt for lenge og har ikke mer enn rukket å lufte Petter, mate Cupid og Petter, noen ganger har jeg spist frokost selv, før jeg på nytt sovner på sofaen.

Og da kan jeg sove alt i fra 3-6 timer liksom. Helt håpløst. Jeg kommer derfor ikke til å være opplagt i morgen, i det hele tatt! Det hjalp ikke at jeg var på 110-års jubileum i går og selv om jeg måtte parkere fornuftig siden jeg kom til å være den første som dro hjem, så var jeg ikke hjemme før 3 i natt.

Det var jo så koselig, så jeg blei bare sittende og sittende. Jeg oppdaget derfor også at den nye bilen min mye muligens har bedre lys enn den gamle, men de er alt for lavt stilt, så jeg så jo bare rett i asfalten rett foran bilen og ikke greide jeg å stille de heller. Jeg trur jeg drepte en flaggermus også.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #rutiner #jobb #ferie

 

4 kommentarer
    1. Uff da, en forferdelig avslutning med den flaggermusen også 😛 Jeg våkner ca 6-7 hele ferien også jeg. Så jeg får mye ut av dagene. Selv om jeg SURRER en del da. Men det er jo det som er ferie. Har mindre vondt i hodet og hender i ferien. Deilig. Men gleder meg også LITT til jobb. Har bestemt meg for å gjøre det. Blir lettere da 🙂

      1. Stakkars flaggermus <3 Håper den døde med en gang…. Jeg også er i grunn våken tidlig, men så blir det liksom seinere og seinere om kvelden – legger meg jo seinest kl 21 til vanlig – og da blir det lenger og lenger om morgenen :O Sovner så klart på sofaen i går kveld, men sovnet rundt kl 24 likevel, så jeg har vært i overraskende våken form i dag 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg