EN PODCAST ANBEFALING.

 

Når man ført får øynene opp for podcast. 

 

Jeg har aldri hørt på podcast. Ikke mer enn når Kristoffer har hatt på noe som durer i bakgrunn. For et par uker siden fikk jeg endelig lastet ned en app slik at jeg kunne hørte på podcast, og podcasten jeg hadde planer om å finne var så klart truecrimepodden, lest og skrevet av Pernille Radeid. Noen husker kanskje bloggen hennes, truecrimenorge.blogg.no?

Jeg hører på Truecrimepodden når jeg trener. Kristoffer kan ikke skjønne hvordan jeg greier å trene til en podcast, men hadde han sett hvordan jeg løper som en gal fra alle øksemorderne jeg har på øret, så hadde han trent til Truecrimepodden han også! Jeg løper for harde livet jeg altså. Truecrimepodden er jo fortellinger om ekte drapssaker. Løp!

Er du av typen som liker å høre på podcast, uansett hvor og når, og du liker true crime, så er truecrimepodden helt klart en podcast jeg vil anbefale på det sterkeste. Pernille er en fantastisk jente å høre på, og hu er utrolig flink til å fortelle på en interessant, spennende og ikke minst fengende måte. Jeg vil veldig gjerne på et av liveshowene hennes i fremtiden.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#personlig #anbefaling #podcast #truecrimepodden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg