DET MÅ BLI MØRK.

Alt, eller ingenting!

Bildet har ingen relevans til resten av teksten. Jeg bare liker bildet.

 

Akkurat nå sitter jeg og farger håret. Jeg burde ha gjort det for en evighet siden, men som vanlig er jeg treig som fy. Jeg var hos frisøren tidligere i dag for å rette opp de feilene jeg fikk sist jeg var hos frisøren, men jeg er jo treig der også, med tanke på at jeg klippet meg i sommer, eller vår – det er så lenge siden at jeg ikke husker når det var. Men ja, ferdig klipt og snart er jeg mørk igjen, slik jeg liker det best. Jeg har sånn ca. 10 hvite på toppen. Jeg er ikke så redd for å få hvitt hår – ja, jeg har hvitt, ikke grått – men det får på en måte være alt, eller ingenting. 10 er bare teit så de må bort, det må bli mørkt. Jeg må jo opprettholde mitt bleike image!

 

 

ELEVELE

 

 

#hverdag #hårfarge #mørkt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg