DET GÅR FREMOVER.

 

Skulle tru jeg hadde blitt sprek på null komma niks.

 

Siden jeg ikke trente verken tirsdag, eller torsdag, som er de dagene jeg syns er greiest å trene, så trente jeg i dag, siden jeg likevel var ferdig til normal til på jobb. Det blei en blanding av kardio og styrke. Jeg trenger å trene begge deler, mildt sagt.

Mine nye venner.
Og slik ser man ut etter trening.

 

Det begynte med 30 minutter på mølla, minimalt med løping, men litt tung motstand. Så måtte jeg tøye ut før jeg tok 25 minutter med styrke. Uttøying igjen, så klart, før jeg tok 20 minutter på elipsemaskinen før jeg avsluttet med uttøying.

Og sånn ser man ut når man får krampe i leggen og må løpe ut i gangen så ingen skal se deg.
Sulten! Knekkebrød med avokado, så klart.

 

Etter den økten var jeg død. Og sulten! Spiste 3 knekkebrød med avokado, før vi et par timer seinere dro hjem til broren min for å spise taco. Nå har vi akkurat kommer hjem, jeg skal seriøst finne sengen. Vi skal på Sprett i Askim i morgen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #styrke #kardio

10 kommentarer
    1. Så sprek du er selv med krampe 🙂 Jeg droppa ut i går, viktig med pauser også. Har ennå vondt etter treninga på onsdag. Riktig good helg Elin <3

      1. Pauser er viktig 😀 Jeg fikk trent godt på fredag, i går var jeg på en trampolinepark, så i dag skal jeg ikke bevege meg mer enn på tur med hundene 😛 ha ha

    2. Ojj,, ojj.. da går det rette veien 😀 Jeg har sagt opp medlemsskapet på Staminas, det var jo kjekt, da fikk jeg regning på først og siste måneden og måneden etterpå siden jeg sa opp den 2 februar,, Går heller på fysioen og betaler 30 kr dagen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg