LØRDAG DAGEN LANG.

 

Dagen bare forsvant.

 

Vi skulle i bursdag klokken tre i dag, og når man da ikke står opp føre klokken halv ti, sånn ca, så forsvinner liksom dagen litt av seg selv. Jeg rakk å våkne litt, gå tur med hundene, børste hundene, støvsuge alle rom, og dusje for å gjøre meg klar til bursdagen. Kristoffer skulle på julebord klokken seks i kveld, så jeg kjørte han til byen og stoppet innom apoteket for å hente ut resepten til Petter, før jeg dro tilbake til bursdagen. Jeg bare elsker sjokoladekake!

Siden Kristoffer er på julebord er jeg hjemme aleine i kveld, så jeg skal snart poppe popcorn og finne frem en film, eller en serie og bare gjøre ingenting. Det blir ikke seine kvelden på meg i dag, for jeg må tidlig opp i morgen. Mest sannsynlig sovner jeg halvveis ned i popcornbokken kjenner jeg meg selv rett. Uansett har det vært en hyggelig dag i dag, og forhåprntligvis blir morgendagen bra og spennende. Vi får se. Mer om det i morgen. Orker ikke nå. Trøtt. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________

#hverdag #bursdag #helg #lørdag #trøtt

________________________________________

12 kommentarer
    1. Sov alt for lenge i dag jeg også. Dagene blir litt ødelagt da kjenner jeg. Høres ut som du har hatt en skikkelig full fart dag 🙂 Godt å ha en skikkelig rolig kveld da <3

    2. naturogfhoto: Ja, jeg vil helst stå opp kvart over syv, seinest åtte i helgene, men jeg var så sliten i går og kom meg alt for seint i seng, og har vært oppe mange ganger i natt, så jeg lå alt for lenge 😛 ha ha..

    3. Helene Cecilia: Noen ganger må man sove litt lenge, og det er ganske så deilig 😀 Kvelden har vært veldig- jeg liker å være litt aleine 😀

    4. Bra du har kosa deg…jeg er også alene i kveld…og har kosa meg med potetgull og sjokolade..Ha en god søndag! ( for du ser vel ikke dette før det er søndag…hihih)

    5. Toini: Er fortsatt våken og oppdaterer meg på litt blogger 😛 ha ha… Jeg syns det er deilig å være litt aleine, selv på en lørdag 🙂 he he

    6. Sv: DET syns jeg også…og jeg kommer meg sjeldent i seng tidlig…er så mye jeg må gjøre…på pc og tv osv….hihih…Men hodet mitt er ikke godt i dag..så nå tar jeg kvelden! Kos deg!

    7. Ja i går var det lørdag hele dagen – den kom, ble og forlot oss 😀
      Hørtes ut som du hadde en god lørdag: ligge lenger enn vanlig, ut på tur, børste og gjøre rent, sjokoladekake (den beste delen kanskje), og popcornkveld (rakk du å spise den før du sovna?) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg