PETTER OG ELLINOR.

 

Fine høsten! 

 


1. Ikke så fornøyde med og måtte sitte å vente fordi jeg skulle ta bilde. 


2. Gadd ikke sitte mer. 


3. Kjedelig å måtte vente. 

Vi måtte ta en liten rusletur i dag. Jeg hadde håpet å få med meg litt mer sol, men den forsvinner fort når den først forsvinner nå. Fikk et par lysglimt da, om ikke noe annet. Høsten er så fantastisk fin! Bladene er på vei til å slippe taket.


4. Like før solen forsvinner bak trærne. 


5. Ferdig snart? 


6. Ikke det nei. 

Vi gikk en tur bort på golfbanen slik at Trollene kunne få løpt ut litt energi. De trengte det i dag. Når det er så mørk blir det mye båndtur. Men først måtte vi så klart “trene” litt. Det er ikke bare bare for et lite Troll å måtte sitte i ro og vente. 


7. Spennende den ene veien. 


8. Spennende den andre veien. 


9. Nå gidder vi ikke mer altså. 

Vi tuslet rundt i ca. 40 minutter. Det vil si at jeg tuslet rundt, Petter og Ellinor løp som noen gale. Perfekt temperatur til å gå bananas i alle fall. Nå ligger de som slakt begge to, og det skal jeg straks også. På sofaen til å begynne med, så klart.

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________________

#foto #høst #hund #irskulvehund

_________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg