REGNSKAP.

 

Litt kontroll må man ha. 

 

Jeg sitter å tester ut et regnskapsprogram jeg har fått tips om. Jeg har drevet med Mary Kay i mange år, og vil gjerne satser litt mer på dette fremover. Jeg skal derfor føre regnskap, siden jeg har registrert et ENK. Fra jobb er jeg vane med de litt mer kompliserte regnskapsprogrammene, men det orker jeg ikke på privaten. Der vil jeg ha det så enkelt og ukomplisert som mulig. Hvis du har erfaring med regnskap på privaten må du gjerne komme med tips til programmer. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

____________________________________

#hverdag #regnskap #tall #økonomi

____________________________________

16 kommentarer
    1. Jeg hadde jo et ENK til for et år siden. Men jeg fakturerte jo bare timer, så det var veldig enkelt. Men du finner helt sikkert noe på nettet 🙂

    2. Regnskap kan være så mangt det. Men slike ting du driver med har jeg intet peiling på. Men på hjemmebane må man ha regnskapet i orden, har nettopp gått over til nettbank og skjønner ikke hvorfor jeg er så treg av meg. Det er jo så lett at. Man lærer mye av det.

    3. Margrethe: Ja, det er noe med det. Jeg syns jo Visma og den slags er så unødvendig kompliserte. Greit nok for meg som driver med regnskap, men vanskelig for de som ikke gjør det liksom :/ Xena er notert at jeg ikke skal rote meg bort i 😛 he he.. Flaks det ikke er det jeg prøver da 😛 ha ha

    4. dedicat: Ja, det er jo nok så enkelt ja 🙂 Jeg har jo et fult regnskap med salg, kjøp og mva, så jeg er liksom avhengig av at programmet fungerer og at jeg ikke klikker underveis fordi det er unødvendig komplisert 😛 ha ha..

    5. Toini: Blir vel fornøyd med et eller annet vel 🙂 Liker i grunn veldig godt det jeg prøver nå, men liker å sammenligne litt også da 🙂 he he

    6. Helge: Ja, regnskap kan være så mangt, men regnskap er jo likevel regnskap, om det så er på private, eller firma. Vil vel heller kalle nettbank og den slags for priavatøkonomi, enn regnskap. Men noen fører jo regnskap for seg selv på privaten også, i f.eks excel 🙂

      Nettbank er veldig enkelt. Mobilbank også, men da sitter pengene mer løst når man er på butikken 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg