NU ÄR DET NATTEN.

 

Litt på overtid. 

 

Jeg skulle egentlig allerede ha vært i seng, men klesvasken er ikke ferdig før om fem minutter, så da må jeg bare vente da. Jeg var litt sein med å sette på klesvasken i dag siden naboen skulle bytte varmtvannstank og de da måtte skru av vannet. Men, straks er den klar og jeg har allerede tatt kveldsstellet, med ny hudpleieserie, og hundene er luftet, så det er bare til å hoppe rett i sengs. Trøtt som fy i dag. Det er tross alt tirsdag. Den verste mandagen av de alle. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #godnatt

________________________________________

6 kommentarer
    1. Skal du tidlig opp i morgen er det nok på tide å komme seg under dyna nå ja ;o)) Skulle ha vasket klær i dag jeg også, men glemte meg helt bort med å ordne med de siste bildene jeg tok. Jeg tar det i morgen jeg ;o))
      Ha en riktig god natt.

    2. Vera Lynn: Jobber hver dag, så tidlig opp må jeg 🙂 I hele sommer hadde jeg skikkelig problemer med å være på jobb til kl. 8. Jeg begynner halv åtte. Nå er mørket her så nå er jeg på jobb rett over syv 😛 ha ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg