TUR PÅ NYE STIER.

 

Når man først går kan man gå i en evighet. 

 

I dag var vi altså hjemme hos tanten min og gikk tur i nærområdet hennes. Misunner henne virkelig de turstiene der altså. Herlighet så fint det var. Jeg har kun gått en liten kilometer der tidligere, men nå gikk vi hele runden og vel så det.


1. Høsttur i skogen. 


2. En liten sopp her. 


3. Og en liten sopp der. 


4. Drikkepause. 


5. Stille og rolig plass. Vi nyter. 


6. Høst. 


7. En liten klynge med sopp. 


8. Sopp på stubbe. 

Fine vann, flott skog, fine bekker og småhytter her og der. Hundene gikk fritt hele veien, bortsett fra den lille kilometerne vi gikk langs veien for å komme oss dit. Fornøyde Troll, med andre ord. De koste seg i alle fall veldig.


9. Fine fluesoppen!


10. Petter koser seg på tur. Ellinor er litt sliten og går bak meg. 


11. En fikk bekk med flott mur. 


12. Fine guttetassen min. 


13. To søte små Troll. 


14. Kanskje litt slitne? 


15. En tier for tankene dine, Ellinor. 


16. Kirken oppe på Bjørkebekk. 

Vi gikk en runde, men tok et par avstikkere her og der. Alt i alt gikk vi 1.2 mil, så det blei en god tur, kan man si. Det er lenge siden jeg gikk så langt og det kjennes, men det var en veldig deilig tur altså. To uker til neste gang vi skal gå igjen. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________________________________________

#foto #hund #irskulvehund #tur #høst #skog #vann #sopp

_________________________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg