GOD HELG, GODT FOLK.

 

Fredager altså. 

 

Jeg trur arbeidsdagen føltes litt lang, i alle fall til å begynne med. Jeg dro fra jobb kl. 15 for da ville ikke hodet tenke mer. Det tok ikke lang tid etter jeg kom hjem før jeg sovnet på sofaen. Kristoffer også, så da var det greit. Vi har nettopp kommet inn fra en tur med hundene, de fikk løpe bananas på golfbanen, så de er fornøyde de også nå. De blir vel ekstra fornøyde når kveldsmaten bli servert. Litt seint, men sånn blir det innimellom De har fått godbiter, så de overlever. 

I morgen tidlig skal vi gå tur med tanten min langt oppe i bushen. Vi skal være der klokken 9, så det blir ikke akkurat sovemorgen på meg. Hundene må liksom få frokost først og de skal jo være rolige i minst én time etter mat når de skal være aktive. Turen er på over 7 km, så aktive skal de få være. Det er et sted de kan løpe fritt, så det blir nok full fres til å begynne med og dulting i beina etter godbiter de siste 5 km. Kremt. Klokken er bare åtte, men jeg er klar for sengen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________________

#hverdag #godhelg #helg #planer

__________________________________

12 kommentarer
    1. Vi har vært på festningen idag – stor opplevelse! Nå ligger vi med bobilen på en rasteplass før Aremark. Er det hit dere skal opp i bushen???? klemmer <3

    2. Er lov å være trøtt på en fredag….og når du skal opp så tidlig i morgen, kan du jo med god samvittighet legge deg tidlig….deilig det! Ha en god natt, og en god ny dag i morgen!

    3. Søvn er viktig så det er på tide at jeg pakker sekken og drar på tur. Det er mye fint på radio på denne tiden hver lørdag med man har da nettradio. Oppvasken er tatt så langt – det er bare resten igjen men den tar jeg siden.
      Ha en fin dag.

    4. Toini: Ja, jeg syns det er deilig å legge seg tidlig uansett hvilken dag det er, men syns også det er litt innafor å sitte oppe litt lenger for en gang skyld 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg