KAMPEN MOT KREFT.

Reklame | Mary Kay - Frittstående hudpleiekonsulent Elin Slåen

 

Oktober – kampen mot kreft står høyt i fokus. 

 

I oktober er det spesilet et produkt som bidrar til kreftforeningen. Den helt nye og forbedrede hudpleieserien TimeWise Miracle Set 3D. Akkurat nå, i begrenset opplag, får man en søt toalettmappe med på kjøpet. I tillegg donerer Mary Kay 20 kr til kreftforeningen for hvert solgte sett av denne hudpleieserien. Det er helt fantastisk. Å støtte en god sak, da spesielt kreftforeningen, betyr utrolig mye for veldig mange. Jeg vil selvsagt være med på å bidra til at dette skjer. 

Inneholder antioksidanter som bidrar til jevnere hudtone Innholder B3-vitamin som gir huden ny glød Hjelper huden med å bli mer ungdommelig og få ny spenst Beskytter huden mot UVA- og UVB-stråling, og hjelper dermed til med å bremse forekomsten av synlige aldringstegn 

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

♠ Frittstående hudpleiekonsulent Elin Slåen ♠

 

_____________________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #hudpleie #oktober #kampenmotbrystkreft

_____________________________________________________________________________________

8 kommentarer
    1. Så bra at Mary Kay gjør det! En kjempeviktig sak <3
      Har ikke prøvd den serien, men jeg har Timewise - som nå er på vei ut, men den nye serien er sikkert minst like god :o)

    2. Aina: Kjempeviktig <3

      Denne serien er jo en forbedret utgave av TimeWise serien, så det kan bare bli bra dette 😀 Jeg gleder meg veldig til å prøve den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg