OKTOBER.

 

Dette blir ikke min beste oktober akkurat. 

 

Dagen begynte i alle fall ikke bra, der bilen min gikk i lås mens den sto på tomgang og med meg på utsiden! Seriøst? Det skal ikke være mulig! Heldigvis hadde jeg tatt av husnøklene slik at jeg kunne låse meg inn og finne reservenøkkelen. Ikke gøy i det hele tatt altså. Tenk om det hadde skjedd et annet sted enn hjemme. Ja ja, jeg kom meg i alle fall på jobb. Det var en fin og rolig morgen ellers. Første dager i oktober begynte med tåke her hos meg. Stemningsfult.

Ellers er jeg på dietten igjen. Jeg tok den i august i fjor, så det var egentlig litt på tide nå. Det var Kristoffer sin idé, så jeg måtte på en måte bare hive meg med da. Første dagen begynte ikke akkurat bra, der jeg allerede ved frokost har lyst til å dø og går rundt på jobb og ser ut som et vandrende lik fordi jeg er så kvalm bare ved tanken på mat. Herre jemenin. Ja ja, jeg har nettopp spist mitt siste måltid i dag, så da er det bare 27 dager igjen. Woop woop, eller noe sånt. Bahh!

 

♠ ELEVELE ♠

 

_______________________________

#hverdag #oktober #diett #tåke 

_______________________________

12 kommentarer
    1. Oktober er lang. Vi satser på at resten av oktober går bedre. Var på kiwi nå i kveld og ble irritert. Midt i haugen av mandariner lå det 3-4 råtne mandariner, Ikke særlig syn når alt det som ligger rundt er til salgs. I samme kiwi ser jeg rett som det er kasser, plastikk og paller står i veien for kundene. Greit med kiwi men den butikken der må ta seg sammen litt. Skriver trolig et anonymt brev til dem og legger det på gulvet der neste gang jeg er der. Da må de før eller seinere lese det. Ha en fin kveld.

    2. Jaja,, ikke lett dette her 🙂 Da jeg røyka klarte jeg aldri å komme over 60 kg. Da jeg slutta skjedde det ikke så mye de første par årene.. men nå er jeg og buksene mine begynt å bli uvenner.. Meen.. kan jo ha noe med mosjon å gjøre.. sukk—-

    3. Margrethe: Jeg trudde ikke det skulle gå an. Jeg har spurt flere om det er mulig da jeg har vært redd for at det skal skje, men alle sier nei. Og så skjer det, meg! Ha ha..

    4. Helge: Det er en av grunnen til at jeg ikke er særlig fan av Kiwi. Ikke er de så interesserte i kunden sine heller- er svært sjeldent man får et hei liksom. Syns et anonymt brev på gulvet hørtes smart ut jeg 😉

    5. dedicat: Jeg er ikke på diett for å gå ned, eller opp i vekt, kun for å rense kroppen for alt unødvendige giftstoffer 🙂 Men dietten er så fæl, så i dag måtte jeg kaste inn håndkleet. Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg