BACK STAGE OG RUMPEKLÅING.

 

Det skjer alltid meg! 

 

Vi var først ute med venner og spiste burger før vi i samme hus tok turen bort på Feelgood for å få med oss Chris Medina konserten. Onkelen min jobbet i går så når han spurte om jeg og tanten min ville komme back stage kunne vi ikke si nei. Det er alltid gøy å komme back stage. Så da duret vi etter han og fikk hilset og snakket litt med Chris Medina in person. Han var veldig hyggelig og pratet i vei om at han likte seg her og at det minnet han om hjemme i Chicago. 

Jeg og Mona fikk litt sånn hjerneteppe på hva vi skulle si, så det blei nesten bare yes og no svar fra oss. Det var ikke det at vi ikke hadde så mye å si, men ingen av oss er veldig gode på å snakke engelsk og da stopper det liksom litt opp av seg selv. Men vi fikk sagt litt da, om ikke noe annet. Og så fikk vi tatt et par bilder før han pent sa at han måtte tilbake å øve. Vi går tilbake til plassen vår, et bord rett oppe ved scenen, som onkelen min fikset til oss, veldig fornøyde. 


Ja, jeg er bleikest av alle, alltid. Onkelen min i bakgrunn. 

Chris Medina kommer etter hvert på scenene og vi liker det vi hører. Han prater litt først og mellom sangene. Jeg trur det var etter den første sangen som han skulle begynne på historien om at han likte seg her og at det minnet han om en plass hjemme i Chicago. Jeg og Mona hadde jo fått høre dette en time tidligere så vi så på hverandre og smilte lurt og jeg skal liksom skryte litt til Kristoffer og Magnus at vi veit så jeg sier; We know, we knooooow, med glimt i stemmen. 

Dette får Mr. Medina med seg og avsluttet historien sin, som nesten ikke hadde kommet i gang en gang og gjentar bare: Ohh, you already know, you don’t want to hear this, you don’t give a shit, I’m just going to sing my song. Jeg blir jo helt satt ut og prøver litt desperat å si at det ikke var sånn ment, men det fikk han så klart ikke med seg. Når sangen var ferdig gikk han bare rett over til nesten sang, uten et ord. Jeg fikk dårlig samvittighet altså. Seriøst. Vi skrøt jo bare litt. 


Koselig å få hilse på han. For å skryte litt til var vi de eneste to som fikk komme back stage. 

Resten av konserten, når han skulle fortelle om neste låt, eller hva som helst, så poengterte han at vi mest sannsynlig ikke brydd oss om verken han, eller sangen eller noe. Seriøst, jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg nesten døde litt. Jeg jublet ekstra høyt etter hver enste sang, for å si det sånn, men det hjalp ikke så mye. Slike ting skjer alltid meg! Jeg må lære meg å bare holde munn. Ikke skjønner vi hvordan han kunne høre det heller, for det var ikke sånn at vi skreik. 

Konserten var veldig bra. Jeg er ikke blodfan av Chris Medina, men han har utrolig flott stemme og han synger den type musikk jeg liker. Etter konserten gikk han rundt og snakket med alle som ville snakke med han og ta bilder sammen med han. Han var hyggelig og sosial. Mona ville ha et bilde til før vi skulle hjem, så jeg blei med på det. Jeg ville mest be om unnskyldning og forklare hvorfor jeg sa “we knoooow”, men jeg fikk det ikke til. Han husket at vi var back stage da. 


Skrytebilde til naboen over gaten, siden Mr. Medina har fått naboen sin caps. 

Mens vi står og skal ta bilde, alle tre, så blir armen min litt klyst mellom meg og Medina, så jeg skal bare løsne den og få den bak. Jeg lar armen bare henge løst bak ryggen, mens han har armen sin rundt meg, og jeg merket at hånden min ligger inntil rumpa hans. Jeg tenker febrilsk inni meg at jeg må få fjernet den hånden, men hjernen vil ikke reagere med å fjerne hånden min, så den blir bare hengende der og “klå” han på rumpen. Ikke håndflatesiden, heldigvis. 

Jeg får etter noe som føles som en evighet fjernet hånden min fra rumpa til Mr. Medina, men like kjapt utbryter han: You touch my butt! Jeg prøvde febrilsk, på elendig Petter Solberg-engelsk, å forklare at det var et uhell og bad om unnskyldning sikkert 20 ganger. Han kalte det “happy accident”. Jeg kalte det “it was a accident, I pormise”. Sånn kan det gå. Vi koste oss i alle fall på konserten og det var hyggelig å treffe Chris Medina, selv om han trur at jeg klådde.

 

♠ ELEVELE ♠

 

_______________________________________________________________________

#hverdag #konsert #chrismedina #flaut #rumpe #klåing #kleint #musikk

_______________________________________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg