IKKE LIKE LETT, ALLTID.

 

Good morning, liksom. 

 

Vi har kommet inn fra en morgentur. Vi var litt treige i dag så klokken blei nesten kvart over åtte før vi kom oss ut. Null stress, det er lørdag og vi har ikke noe tidspress. Deilig! Jeg syns morgenturene er de beste, men det er dessverre ikke like lett å komme seg ut på morgentur i ukedagene altså. Da må vi ut to timer tidligere enn vi pleier på lørdager. Pluss at man har det bittelitt travelt fordi man skal rekke ganske mye mer før man skal på jobb. Morgenturene er fine likevel. 

Været er ikke så fint i dag, men det blir kanskje bedre etter hvert? Jeg har ikke kontroll på været. Vi tar vel en tur litt seinere i dag også, før vi skal ut en liten tur i kveld. Det er burger og Chris Medina som står på menyen. Jeg veit ikke hva jeg gleder meg mest til; burger, eller Chris Medina? Vi lover å ikke spise Chris Medina altså! Det blir koselig. Nå skal jeg snart komme i gang med klesvasken her. Jeg er et tonn med klesvask som ventet, uten å overdrive. Bahh. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________

#hverdag #morgentur #hund #tur #helg

________________________________________

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Det er noe helt spesielt å gå morgenturen, spesielt på denne årstiden. Det er koselig, men jeg kan ikke si jeg savner det, så er glad jeg har katt som kan lufte seg selv når han føler for det :-p
      Håper du har en super lørdag, og at du ikke tar feil av Chris og burgeren :-p

    2. Morgenturer ER deilig, og jeg tenker meg dere nyter de turene – uansett om du kjenner litt på ting du må gjør etterpå :o)
      Tror Chris Medina blir supert! Og jeg tror han er veldig glad for at han ikke blir spist i dag 😛 😀

    3. Så fint bildet av hundene….og ja..det er deilig å gå morgentur i fred og ro..før alle andre kommer seg ut…Kos deg på konsert i kveld, og ha en god søndag!

    4. superfunky: Noen morgener kunne jeg ønske de kunne lufte seg selv ja 😛 ha ha.. Men stort sett går det veldig greit 🙂

      Ha ha- tok heldigvis ikke feil av Chris og burgeren 😉

    5. Aina: Ja, veldig deilig 🙂 I dag har vi ikke gått morgentur enda- det blir litt seinere 🙂

      Det var veldig koselig i går kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg