SYKESTE!

 

Jeg må jo bare bli fornøyd! 

 

dav

Jeg nevnte tidligere i sommer at jeg ønsket meg en ny mobil, da aller helst en Huawei P20 Pro pga kameraet som visst nok skal være helt rått. Jeg er overbevist jeg altså! Jeg kjøpte meg denne fantastiske mobilen her om dagen, fikk den i gang i går og tok mitt første bilde med den i sta. Resultatet ser du over her, helt og holdent uredigert! Bildet er tatt på “auto”. Tenk deg hvor syke bilder man kan få med manuelle innstillinger. Jeg må jo bare si meg fornøyd! 

Tidligere hadde jeg Samsung S7 Edge, som liksom skulle ta så bra bilder og skjermen i seg selv skulle gi et enda bedre inntrykk av bildene. Vel, jeg er ikke litt imponert en gang. Joda, kameraet var bra det, når man først greide å ta et bilde. Fokuset på den telefonen var jo helt ræva, for å si det mildt. Det tok en evighet å få kameraet til å fokusere, og når du først fikk den til å fokusere så datt den ut av fokus så fort du trykte på utløserknappen. Skikkelig irriterende. No more! 

 

Er du fornøyd med kameraet på din mobil? 

 

____________________________________________________________

#foto #huaweip20pro #huawei #mobil #kamera #bilder #foto 

____________________________________________________________

38 kommentarer
    1. Margrethe: Hadde vært mange tusenlapper bortkastet om jeg ikke var fornøyd nå 😛 ha ha.. Men, medn 3 kameraer i én telefon må jo bare bli bra 😀

    2. Silje: Det er i alle fall et meget godt utgangspunkt, når det er tatt på auto 😀 Gleder meg til å prøve det enda mer 😀 Jeg bruker jo alltid speilrefleksen på turer i skogen og sånn, men har jo ikke med meg det tunge kameraet overalt, så blir bra å kunne ta bilder man mest sannsynlig kommer til å bli fornøyd med 😀

    3. Jeg elsker mobilen min! <3 Det beste kameraet ever, som det sies 😀
      Huawei P20 Pro seff ;o) Velkommen i kose-foto-klubben 😀

    4. alltid vært en Samsungjente,men eg kaster inn håndkle og vurderer Huawei av samme grunn som deg. Dårlig fokus og for meg som ser dårlig tar det tid å folusere for øynene mine -da må ikkje kamera bli lei av å vente liksom….Men eg tenkte Huawei 20 lite da eg ønsker å benytte meg av minnekortet mitt og eg tar ikkje SÅ masse bilder som deg 🙂

    5. Så bra! jeg har enda ikke satt meg inn i kameraet på min..har også huawei men tror jeg har den gamle….er vel 2 år siden jeg fikk den…

    6. Ja den mobilen hører jeg er bra 😀
      Med meg stod det mellom Samsung S 9 eller denne Huawei 🙂 Jeg valgte samsung S9 og er superfornøyd med den 😀
      Kos deg med fotografering! Det er så morsomt når man ser gode resultater og er fornøyd med sitt valg 😀
      Flott bilde du fikk da!

    7. Aylar Von Kuklinski: He he he- konge kommentar 😉 he he.. Men ja, for å bare ta et bilde i full fart på auto, så må jeg si det er helt sykt altså- gleder meg til å teste det skikkelig 😀

    8. Guro: Jeg bruker stort sett speilrefleksen på tur og slik, men veldig kjekt med en mobil som tar bra bilder, for noen ganger må man bruke den også 🙂 Og nå tar jo mobilen min bedre biler enn speilrefleksen 😛 ha ha

    9. cuskima: Hørt mange klage på fokuset på Samsungen, så det er ikke bare jeg som har fått en mandagsmobil, så da trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på en ny 😛 ha ha..

      Samboerne har en slik Huawi P Smart, eller noe, men den syns vi ikke så mye om altså 🙂 Jeg liker ikke kameraet hans, og han syns den er litt treig 😛 ha ha..

      P20 lite har jeg ikke noen erfaring med, men jeg trur de generelt er bra jeg altså 😀

    10. atlelundhaug.no: Så bra 😀 Jeg er mest glad for at menyen er såpass lik Samsungen jeg hadde, så jeg slapp å lære så mye nytt 😛 he he

    11. nei i så fall har eg fått mange mandagstelefoner hahahaha 😀
      Huawei 20 lite er litt som pro, bare litt mindre stash og ikkje så perfekt kamera,men passer min lommbok bedre 😀

    12. MJmettejosteinsdatter: Jeg har bare hørt positivt om denne, så håper ikke jeg er den første til å finne noe å klage på 😛 ha ha..

      Jeg liker Samsung, sånn generelt, men er ikke imponert over 7’eren når det kommer til kamera altså 🙂

    13. cuskima: Egentlig syns jeg jo denne telefonene har mer stasj enn jeg liker og trenger, så jeg jobber med å få skrudd av alt jeg ikke vil ha, men det er jo kameraet jeg vil ha, så da får jeg bare få med alt det andre på kjøpet 😛 ha ha..

      Ja, den lite hadde passet min lommebok bedre også. Kremt. Men nå tok jeg litt av, så får ha den i mist 4 år 😛 ha ha

    14. cuskima: Ha ha ha.. Jeg kjøpte meg en Nokia 3310 tidligere i år- til de gangene jeg ikke orket mer sosiale medier og for å spille snake. Blei dritskuffet når jeg så de hadde lagt inn facebook på den 😛 Kameraet er jo det første kamerat som kom på en mobil, så den er jo ikke så bra å ta bilder med, men 😛 ha ha.. Den ligger fortsatt i pakken da for jeg er så redd den skal gå i stykker, så vil ikke bruke den <3 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg