SPINNVILLE TROLL.

 

Hva er vel bedre enn å løpe raskere enn lysets hastighet, bare for å overdrive litt?

 

Vi tok en tur på golfbanen, slik at Kristoffer kunne leke med dragen han kjøpte i går og hundene kunne få løpe litt. Vi snakker fortsatt ikke om ekte drager, dessverre. Skuffende nok kollapset denne lekedragen etter 20 sekunder i luften også. Kleine greier. Det hadde ikke begynt å blåse skikkelig ennå når vi var der, så det var ikke akkurat mye denne dragen tålte. Petter og Ellinor fikk litt roligtrening i bånd mens Kristoffer lekte seg, da det var et par andre hunder der. 


1. Ellinor. Eller Ørenor. 


2. Deilig å få løpe litt fritt igjen, etter flere rolige dager i bånd. Vi håper på mange små i magen. 


3. Det gikk så fort at kameraet ikke rakk å fokusere ordentlig. 


4. Noe med at et bilde sier mer enn tusen ord. 


5. Petter jukset. 


6. Gladtryne. 

Petter fikk ekstra båndtvang etter at den selektive hørselen slo inn med en gang han fikk frikommando og løp mye lenger bort enn han har lov til og absolutt ikke hørte etter når jeg ropte på han. Da er det rett i bånd igjen! Ellinor fikk dermed løpe fritt litt aleine før Petter igjen fikk sjansen til å høre etter. Han oppførte seg eksemplarisk da. Skulle tru det liksom! Ingenting er kjedeligere enn å måtte se andre løpe fritt, mens man selv må ligge i ro, i bånd. Jeg er streng! 


7. Ellinor kan minne litt om Batman. 


8. Full fres. 


9. Jeg trur Ellinor er kjappest. 


10. Fine lille frøkna. 


11. Ti poeng i stil. Kremt. 


12. Petter var i alle fall glad for å få løpe litt fritt han også. 

De fikk i alle fall en grei tur med både båndtrening, rotrening og friløp. Jeg er veldig glad for at golfbanene er stengt slik at vi kan bruke denne plassen når det måtte passe seg. Stor flate å løpe på, med full oversikt for min del. Disse trollene trenger litt stor plass å løpe på når de først bestemmer seg for å løpe i lysets hastighet. Ingenting er mer fantastisk enn en Irsk ulvehund i full fart. Vi er i alle fall fornøyde med turen. Hundene ligger rett ut og jeg skal snart spise taco. 

 

Har du begynt helgen i lysets hastighet? 

 

________________________________

#foto #hund #irskulvehund #tur

________________________________

24 kommentarer
    1. Ååh så glad jeg ble av de hundebildene, for det ser nærmest ut som de smiler der de løper fritt! <3
      Snakk om ekte glede 😀 Spennende å se om det blir valper! *krysser fingra*
      Ønsker deg og dine en god kveld :o)

    2. Har begynt helgen med baken limt fast i sofaen. I morgen skal jeg ha en toårig tass som personlig treniner, så jeg trenger å lade batteriene. 😀 😀 😀
      Flotte bilder av hundene.
      Ønsker deg en flott helg. 🙂

    3. Aina: Takk 😀 De er noen glisehunder på tur 😀 Ellers også egentlig, men de får ikke lov til å løpe inn, så de smiler naturlig nok mer ute 😛 ha ha..

      Ja, krysser fingrene for det <3

    4. frodith: Jeg har ikke like stort fart dom disse trollene jeg heller 😛 he he.. Jeg digger også Petter- han er alltid glad, uansett <3

    5. Ei_heks: Den starten på helgen liker jeg best også 🙂 Men da må hundene få løpe litt spinnville først, så de ikke maser hele kvelden 😛 ha ha

      Barnebarn på besøk? 😀

    6. Bjørn Hære: Iris var ei fin ei <3 Rakk bare å se henne et par ganger da, men hu var ei skikkelig søt ei <3

      Takk 😀 Jeg syns jo de er verdens søteste altså 🙂

    7. Ja, yngstemann. Og han holder meg i aktivitet hele tiden. <3
      Et ordentlig sjarmtroll, så det er ikke lett å si nei når han skal ha meg til å løpe etter og fange ham. 😀 😀 😀

    8. Ja, yngste barnebarnet. Jeg kaller dem trollungene mine. De to eldste var på crossbanen. Han vet akkurat hvordan han skal få mormor til å løpe. Nå lurte han meg t.o.m opp på trampolinen. 😀 😀 😀
      Kvelden ble roligere. Mat og vin og skravling ute i Lillestrøm med ei venninne. Energiboost! <3
      Håper helgen din er god mot deg også. Klemmmm

    9. Ei_heks: Jeg kaller hundene mine for Trollene 😛 he he.. De er litt som barn de altså- vil helst ha meg med på løping, men det er nettopp derfor jeg har to hunder, så jeg skal slippe å løpe selv 😛 ha ha..

      Håper du hadde det koselig med venninnen din? 😀

    10. Ei her i bloggeland kalte hundene for potebarna sine. Det synes jeg var så søtt, så det uttrykket adopterte jeg. Men jeg kalte Luna alt fra “min vakre” til “ditt bøllete bikkjeskinn”. Kjært barn har mange navn vet du. 😉
      Og jo takk, vi koste oss. Mer prat enn vin og med en fjøl med litt spekemat, ble det veldig bra.
      Hvordan var helgen din da? :)))

    11. Ei_heks: Potebarn, pelsbarn, pelsklinger og jeg veit ikke alt- mine heter noen ganger de styggenste banneordene også…. Ha ha… Verdens beste pelsbarn uansett <3

      Høres koselig ut- spekemat er skikkelig godt 🙂 Spiser det alt for sjeldent 🙂

      Hadde en fin helg- var hjemme aleine (det er både kjedelig og deilig- ha ha). Men fikk med meg både taco hos naboen, hundetreff og jentekveld 🙂

    12. Så så veldig ALENE ble det ikke? 😀 😉 😀
      Men egentid er godt når man har familie. Uansett om man elsker dem over alt på jord! <3

    13. Ei_heks: Nei, ikke så mye aleine 😛 ha ha..

      Jeg har bare samboer (og hunder og katt), men jeg syns det er litt deilig med egentid likevel jeg 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg