LANGT I FRA FERDIG, MEN MYE BEDRE.

 

Husarbeid tar overraskende lang tid. 

 

Hundene og jeg begynte dagen kvart over åtte i dag. Da tok vi en 35 minutters morgentur. Deilig å bare gå i sitt eget tempo. Det var fare for regn på morgenturen, men vi klarte oss. Solen dukket opp på formiddagen og det har vært nok så varmt i dag altså. Jeg har brukt noen timer på husarbeid i dag. Det som tok lengst tid var badet. Det måtte vaskes under badekaret. Jeg kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor folk vil ha badekar. Man bader jo bare i sin egen møkk. 

Ellers er jeg langt i fra ferdig, men badet er i alle fall ferdig, og halve kjøkkenet og jeg har fått desinfisert gulvene. Jeg hadde egentlig planer om å vaske vegger også, men det blei med badet og litt ute i gangen. Jeg får se om jeg finner litt mer energi til kvelden igjen. Akkurat nå er jeg sliten og har vondt i ryggen, så jeg har tatt en pause, som har vart lenge allerede. Kremt. Uansett har jeg fått tatt det verste, så nå trenger man ikke ta så hardt i når man først gjør noe. 

 

Har du hatt en fin tirsdag så langt? 

 

_______________________________________________________________

#hverdag #fridag #rydde #vaske #husarbeid #sliten #kronisksyk 

_______________________________________________________________

22 kommentarer
    1. Vær fornøyd med alt du har gjort – for det er GJORT! Resten kan du ta etterhvert ;o)
      Ja jeg er fornøyd med tirsdagen min 😀 Gått tur med venninne, spist middag hos mor (deilig å slippe å lage middag), og datteren hadde null hull hos tannlegen 😀
      Ønsker deg og de firbeinte en fin ettermiddag og kveld :o)

    2. Husarbeid tar alt for lang tid. KJedelig . Må le av det med badekar, hørt mange si det samme. Bade i sin egen møkk…SÅ ofte som folk dusjer og vasker seg nå til dags kan det da umulig bli SÅ mye møkk man bader i 😀 Vi er så rene og sterile atte, blir nok mest VANN vi bader i 😀

    3. Det har vært en grei tirsdag. Det pent vær i dag er fare for regn i kveld, Men la det komme. Gikk en times tur i ettermiddag og det var bra med folk ute. Investerte i nye solbriller i dag fra et slikt stativ du veit. Mine kom fra prisklasse 4. Greit nok det og gjør sin nytte. Tror jeg skal sløve foran TV litt i kveld og spise 2 appelsiner. Ha en fin aften.

    4. Aina: Ja, sa meg brått fornøyd jeg 🙂 Blei heller med samboeren til Sverige for å handle litt, etter at vi spiste fiskeburger – mat som lager seg selv 😛 ha ha…

      Så bra- høres ut som en fin-fin tirsdag 😀

    5. frodith: Oppe i hodet rekker man jo å vaske et helt palass på tre timer. Her hjemme tar det jo nesten to timer per rom 😛 ha ha..

      Nei, man dusjer jo fordi man vil bli rein. Er jo ikke noe vits i å dusje hvis man er rein, og da bader man jo i sin egen møkk da, hvis man velger å bade 😛 ha ha ha..

    6. Helge: Høres ut som en bra tirsdag 🙂 Vi skal straks ut på en liten kveldstur med hundene, før de får en litt sein kveldsmat, men de fikk tyggebein i sta, så gjør ingenting at kveldsmaten drøyer litt 🙂

      Jeg kjøpte også solbriller på stativ her i sommer. Husker ikke prisklasse/gruppe, men de kosten 199 kr- duger lange veier 🙂

    7. Husarbeid tar syyykt lang tid…. og det er dødelig kjedelig…. jaja, men jeg har jobba, klippet grass og vært på visning med sønn og samboer på en leilighet! Den var topp, så nå er de to i tenkeboksen….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg