GULLIK, LUCY OG PETTER PÅ TUR.

 

Gøy med nye venner! 

 

I dag tok Petter og jeg turen til Skjeberg for å gå tur med et par hunder og ene eieren dems. Vi møttes på halvveien og ruslet langst kysten for å finne en strand vi hadde planer om å gå til. Jeg har aldri vært der før. Ikke fant vi stranden heller. Vi valgte heller å snu etter en stund og gikk heller opp på en utsiktsplass. Der var det stor nok plass til at hundene kunne gå fritt. Vi kjenner disse tre fra før, men hundene har vel egentlig aldri hilst på hverandre. Det gikk kjempefint. 


1. Gutta på tur. 


2. Fineste, søteste mest fantastiske Lucy!


3. Bustetrollet på tur. Han er nybadet og halvveis nappet. Kremt. 


4. Vi hadde flott vær på turen. 


5. Man kan ikke annet enn å elske denne frøkna. 


6. Gulliken. 


7. Petter lurer på om røtter er så godt som det Gullik skal ha det til. 


8. Fine gutten. 


9. Petter prøver for harde livet å flørte med Lucy, men hu finnes ikke imponert i det hele tatt. 


10. Flørter litt med Gullik i stedet for. 


11. Statelig og flott gutt dette. 


12. Gjett hvem som har godis i lommen. 

Det var ikke så mye leking på noen av dem. Men, vi hadde gått et godt stykke i forkant og det var bratt opp på fjellet her, pluss at det faktisk var litt varmt, så de var nok litt slitne. I tillegg må man jo bli litt kjent med hverandre før man kan herje også. De var veldig høflige mot hverandre. Petter la sin elsk på Lucy, men hu ville ikke ha noe med masekoppen å gjøre. Han er visst ikke så sjarmerende som han trur. Jeg måtte ta et alvorsord med han og da gav han seg. 


13. Fine flokken. De har katt hjemme også. 


14. En fornøyd gjeng på tur. 


15. Petter er meget fornøyd med nye venner på tur. 


16. Begynner å bli litt sliten. 


17. Lucy likte i alle fall meg litt. 


18. Se på det fjeset da. Nydelig!


19. Lucy er fortsatt ikke imponert over Petter. 


20. Ørefin. 


21. Leker med papsen. 


22. Sa du noe? 


23. Sjarmerende. 


24. Se på Lucy da. Er hu ikke bare supersøt?

Hvis du føler at du har sett Gullik og Lucy før, så har du garantert det. De er nemlig tv-kjendiser. Det er disse to som fronter reklamefilmen “114 – Nødnummer for dyr” på TV2. Flinke? Vi fikk i alle fall en fin tur. Jeg trur vi var på tur i nesten 1.5 timer. Det var en veldig koselig tur og siden vi ikke bor så veldig langt unna hverandre tipper jeg det blir flere turer fremover. Nå skal jeg snart finne sengen kjenner jeg. Jeg er sliten etter fjellturen jeg også. Jeg er jo ikke så sprek. 

 

Har du hatt en fin dag? 

 

____________________________________

#foto #hund #tur #hundetreff #skog

____________________________________

20 kommentarer
    1. Så bra at det ble en fin tur for både to- og firbeinte. Mange flotte bilder. Jammen er Petter og Gullik store! Og den lille var ordentlig søt! Dersom de to store hundene finner det for godt å dra av gårde men bånd på, er ikke de da veldig sterke? Ser for meg en hund som drar av gårde med eieren på slep…(Som du skjønner har jeg ikke kjennskap til hunder)

    2. margarites: Tusen takk 🙂 Ja, de er store disse guttetassene, selv om vi som eiere er så vane med de at vi ikke syns det selv 😛 ha ha..

      Men jo, du har helt rett- bestemmer de seg for det så har man ikke en dritt å stille opp med, da må man bare sikte inn på nærmeste tre, eller stolpe 😛 he he.. Bank i bordet har det aldri skjedd med meg, og båndtrening (og innkalling) er i grunn det eneste jeg fokuserer på fra de er små, nettopp fordi jeg vil unngå akkurat det 🙂 he he.. Men, jeg har hengt på slep etter hunder før jeg (ikke denne rasen), så jeg har på en måte lært 🙂

    3. Så nydelige bilder! og jeg blir så fascinert av disse ulvehundene…ja..lucy var nydelig hun også..men herlighet så herlig de store kjempene er! Jeg bare vil ha en ulvehund igjen…;-) Men ikke nå…får heller nyte Petter og alle de andre du viser her på bloggen…Så koselig å få nytt bekjentskap…Flotte bilder!

    4. Så flotte bilder av både hundene og omgivelsene.. og artig med noen passende kommentarer under bildene 🙂 Nå må jeg følge med om jeg ser den reklamefilmen .. Ønsker deg en fin kveld <3

    5. Toini: Tusen takk 😀 Ja, de er fascinerende- håper jeg får en til snart altså <3 Lucy var bare så søt, hu er blanding av nakenhund, italiensk mynde og en til jeg ikke husker i farten, pomeranian, kanskje? 🙂

      De har såvidt sett hverandre på Gol disse tre, men aldri hilst ordentlig 🙂

    6. annebe: Takk 😀

      Litt usikker på om reklamen går enda- er i alle fall en stund siden sist jeg så den. Men, de pleier jo plutselig å dukke opp igjen etter en stund 🙂 Er i alle fall en DNB-reklame 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg