NYTER SISTE REST AV SOMMEREN.

 

Små gleder er store gleder. Eller noe sånt. 

 

1. september går vel for å være første høstdag, så sommeren er vel kanskje over, sånn egentlig, selv om vi fremdeles har fine dager med varme temperaturer. På jobb har vi sommertid ut denne uken, og det skal nytes. Det er utrolig hvor mye den timen tidligere man kan gå har å si for dagen. Man rekker jo så mye mer når man er hjemme en time tidligere enn vanlig. Egentlig syns jeg vel heller man burde snudd det om slik at man gikk hjem en time tidligere på høsten/vinteren. 

Da blir det jo så fort mørkt ute så det å komme hjem en time tidligere da er vel egentlig litt mer fristende. Kanskje jeg egentlig er en av de som stemmer for 6 timers arbeidsdag året rundt? Jeg er ikke det altså, men jeg ser helt klart noen fordeler med det. Nei, jeg overlever å jobbe 8 timers arbeidsdag jeg og skal heller bare nyte denne siste uken med sommertid på jobben. I dag er jeg sliten og trøtt som fy, så jeg skal uansett bare kaste bort dagen med å ligge på sofaen. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

________________________________

#hverdag #sommer #høst #nyte

________________________________

10 kommentarer
    1. Det ble bra vær i dag også etter noen heftige regnbyer. Drar snart en tur til byen og henter en person som ikke er helt om andre men uansett snill og flink når det gjelder matlaging. Vaska endel sokker nylig som nå ligger klar for kaldere tider.

    2. Helge: Ja, i dag regnet det noe helt sykt på morgenen, men sånn etter lunsjtider så lettet det opp og solen tittet frem. Brått var det 18 grader ute 😀

    3. Flott dag i dag selv med mye vind. Er jo ennå 16 grader ute .. og det er midnatt. 🙂 Jobber mye med forberedelser til korstevnet vårt om halvannen uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg