SLITEN ETTER NOE SOM FØLES UT SOM 1 MILLION SKRITT.

 

Slitsomt, men veldig gøy. 

 

I dag var jeg i Rakkestad på Farm Ninja Challenge-konkurranse, men kun for å ta bilder. Arrangøren lurte på om jeg kunne ta bilder, så da gjorde jeg det. Det er ikke bare lett å ta bilder inne i en mørk låve, men jeg trur det blei noen bra bilder. I alle fall håper jeg det. Jeg har tatt bilder av alle deltagerne, på 2-3 hinder og håper i alle fall at minst et av bildene på hver deltager blei bra. Det var 29 deltagere, så det blei mange bilder. Man kan liksom ikke bare ta et av hver. 

For å variere bildene litt, for å få noen bilder i alle hinder, så må man jo småløpe litt frem og tilbake etter disse deltagerne. Jeg er dritsliten i beina nå, for å si det sånn. Det føles ut som om jeg har gått 1 million skritt. Det er ganske tung å gå rundt på et betong gulv en hel arbeidsdag. Vi var der oppe kl. 10.50 og jeg dro kl. 17.20, men med kjøring så blir det en hele arbeidsdag. Men, gøy er det, så jeg har kost meg jeg, selv om jeg snart må finne sengen. Trøtt også liksom. 

 

Har du hatt en fin søndag så langt? 

 

_____________________________________________________

#hverdag #søndag #trening #konkurranse #farmninja

_____________________________________________________

14 kommentarer
    1. Så gøy! ja det er ikke lett..å ta bilder inne….og i bevegelse da…Men du fikset det nok….Kos deg i kveld og ha en god natt!

    2. Det ble sikkert mange fine bilder. Dagen har vært grei den, gikk 10 km i dag på asfalt i gummistøvler og det kjennes. Seinere i dag ble det sol og fint og da gikk jeg litt i sko. Men må skaffe nye sko for det er hull i den ene skogen. Ikke lenge til tærne titter ut av skoen. Det var sikkert en fin men lang dag for dere. Betong er langt fra det beste og gå på i lengden.

    3. Aha, The modern Ninja with camera… Prøver å forestille meg hva du egentlig har styra med 😀 I min tid som ung på låver.. så var det neppe det som foregikk 😀

    4. Toini: Nei, det er kjempevanskelig å ta bilder under slike forhold, men jeg får bare vente å se hvordan de blei, til jeg orker å legge de over på pc 🙂

    5. Helge: Håper på det 🙂 Oi, det var langt å gå på asfalt med gummistøvler ja :O Håper beina er bedre nå 😉

      Oi oi, da trenger du nye sko ja- greit å ha tærne på innsiden liksom, med mindre det er noen form for sandaler da 😛

    6. frodith: Hr du sett/hørt om American Ninja Warriors? Det er rein hunderbane. Er en i Rakkestad som driver et sånt sted (selvsagt ikke like proft som i America/Japan), så da var det konkurranse der i går 🙂

    7. Margrethe: Ja, shit. Hvor langt kommer man egentlig med 1. million skritt? Trur jeg må få meg en skrittteller å sjekke det ut 😛 he he

      Kos dere på mini-ferie <3

    8. Vera Lynn: He he.. Nei, det er hinderbane. Man klatrer, kryper under, hopper over, drar på ting, bærer ting og alt det der 🙂 Hinderbane liksom 🙂

    9. dedicat: Ha ha ha- nei, på din tid i låver som ung var det helt ande ting dere dreiv med 😛 ha ha..

      Han har bygget en svært hinderbane i låven sin- folk er der å trener for å bli teknisk gode på hinder, og så har han noen ganger konkurranse. I går var det konkurranse 🙂 Om å gjøre å fullføre alle hinder uten feil på kortest mulig tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg