BORTE BLEI DAGEN.

 

Man rekker ikke alt alltid. 

 


Jeg rakk å ta dette bildet i går da. Fant den i blomsterbedet utenfor døren her hjemme. 

Noen fredager bare forsvinner. Jeg var hele dagen på jobb i går. Heldigvis har jeg vært nok så frisk både torsdag og fredag. På vei hjem fra jobb møtte jeg på ei venninne, så jeg blei med henne på en liten ting før jeg dro hjem, og da var det bare rett ut på Nordby og Svinesund. Vi måtte på Nordby for å kjøpe hundemat, og på Svinesund for å handle. Vi liker Maxi Mat på Svinesund mye bedre enn på Nordby. Og så var det rett hjem å lage taco føre jeg døde av sult. 

I går var jeg så sulten at humøret nesten drepte noen. Seriøst. Det er fælt når det humøret setter inn. Man er så klar over det selv, men man greier liksom ikke å gjøre noe med det. Vel vel, alle rundt meg, og jeg selv, overlevde, så det gikk bra. Det hadde ikke skjedd hadde det ikke vært for den lunsjkaken på Meny jeg spiste før jeg betalte for den. Kremt. Ellers gikk resten av kvelden i går til å se på Vikings, og så sovnet jeg etter hvert. Jeg er alltid så sykt trøtt på fredager. 

 

Hadde du en fin fredag i går? 

 

________________________

#hverdag #fredag #helg

________________________

12 kommentarer
    1. Her var det en fin fredag, selv om mye av dagen på jobb går med til glede seg til å få fri…
      Rart hvordan sult påvirker humøret, men sånn er det for mange. Jeg kjenner meg igjen. Blir “hangry” altså hungry og angry (sulten og sur/sint). Ikke ofte det slår til for jeg prøver å få i meg mat før det går for lang tid – men det hender.
      En tur over grensen er noe vi her bare har mulighet til i ferien, men det blir likevel ikke så mye handling. Jeg hører mange si at vanlige meieriprodukter er mye billigere på andre siden av grensen, men har ikke sjekket.
      Nyt helgen, selv skal jeg på kino om noen timer 🙂

    2. Vakkert bilde av blomsten 🙂 Ikke bra å være alt for sulten nei..hehe.. Dagen i går var grei, så på Idol på kvelden ..må liksom ha det med meg 🙂 Ha en fin lørdagskveld <3

    3. margarites: Er litt sånn på fredager, at man mest bare gleder seg til helg (hvis man ikke jobber helg da) 🙂

      Heldigvis ikke så ofte at jeg blir så hangry, men skjer stort sett på fredager når det først skjer, for da er det liksom fredagstaco som står på menyen og det blir alltid seinere enn vanlige middager midt i uken 😛 he he..

      Jeg bor jo rett ved grensen nå, så her kan i vi grunn dra over hver dag, hvis vi hadde villet, men det skjer ikke oftere enn jeg må- en til to ganger i måneden, avhengig av hvor mye hundemat jeg kjøper om gangen 🙂 Men ja, jeg trur faktisk meieriprodukter er billigere i Sverige. Jeg så i alle fall at Gresk yoghurt er kjemepbillig i forhold til i Norge 🙂

    4. annebe: Takk 🙂 Nei, jeg prøver å ikke bli så sulten, men noen ganger er det litt vanskelig 😛 he he.

      Jeg ser også litt på Idol 😀

    5. På fredag var jeg på farten hele dagen, og når jeg endelig kunne sette meg var helt utslitt. Var sliten i går lørdag også, men heldigvis ikke like ille. Da hadde jeg i alle fall en veldig hyggelig dag ;o))
      Jeg pleier sjelden å handle matvarer hos Maxi Mat når vi drar til Nordby, bortsett fra før jul… Da har jeg funnet ut at de har mye bedre ribbe der ;o))

    6. Vera Lynn: Noen ganger er det ikke alltid like greit å være sliten altså 🙂 Men det hjelper litt når man i alle fall har hatt det hyggelig 😀

      Åja, har de jo ribbe de? Jeg spiser ikke ribbe, så det har jeg aldri handlet der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg