OPP OG HOPP, DIN SOPP.

 

Formen er stigende, håper jeg. 

 

I dag når jeg våknet følte jeg meg mye bedre enn i går. Jeg har vært en del våken i natt, men formen var betydelig bedre. Hodet er ikke helt med enda, men det er i alle fall mye bedre det også. Jeg håper det varer. Jeg veit av erfaring at jeg ofte har en slik da, der jeg føler meg nesten frisk, og så ligger jeg rett ut dagen etter. Håper ikke det er tilfelle nå. I morgen vil jeg gjøre som ene alarmen min sier; opp og hopp, din sopp. Jeg og Petter skal forhåpentligvis på sopptur etterpå. 

 

Har du vært på sopptur enda? 

 

__________________________

#hverdag #syk #sopp #tur

__________________________

14 kommentarer
    1. Satser på at du får mange gode dager utover høsten :)) Kul sopp ! Plukker ikke sopp men plukker gjerne bær om det bugner av dem :)) Ha en fin kveld <3

    2. Bra du er bedre da .-) Den soppen var jammen meg fin, hva slag er det? Jeg har ikke gått på sopptur, gjør det aldri..Men kan ta bilder av sopp da 😀

    3. frodith: Deiligst å være frisk 😉 he he.. Ikke sant var den fin? Har ikke peil på hva slags sopp det er 🙂 Jeg plukker aldri sopp når jeg er på sopptur- jeg tar kun bilder 😉 ha ha

    4. Margrethe: Jeg plukker ikke sopp, så når jeg er på sopptur så er det kun for å ta bilder av de 😛 ha ha.. Jeg kan kantarell, rød- og hvit fluesopp og steinsopp.. Og røyksopp, men kun når jeg tråkker på den og det faktisk ryker 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg