DET LILLE MAN ORKER.

 

Så lenge det går fremover. 

 

Jeg har akkurat kommet inn fra en liten rusletur på 3 km, som tok en time fordi vi møtte kjentfolk og blei stående å prate, etter å ha sovet på sofaen siden jeg kom hjem fra jobb. Jeg er fortsatt syk og det er ikke bedre i dag. Jeg følte meg nok så ok i går kveld, såpass at jeg ikke så for meg at det skulle by på problemer å jobbe i dag. Men når man våkner av følelsen av å være innsauset i snørr, sikkel og svette, da er det ikke akkurat jobb som frister mest på morgenen. 

Etter litt mer søvn og en dusj så føltes formen mye bedre ut med en gang, så jeg dro på jobb, 2 timer seinere enn jeg begynner. Bedre seint enn aldri. Når jeg kom på jobb var ikke formen like fresh lenger altså, men det gikk helt greit. Jeg skal snart komme meg i dusjen nå, ta litt ansiktsmaske og satse på at jeg i alle fall får litt mer søvn i natt, slik at jeg kan jobbe full dag i morgen. Formen er jo ikke så ille at jeg absolutt ikke orker å jobbe. Så lenge det går fremover er det bra. 

 

Har du hatt en bra start på uken?

 

___________________________

#hverdag #syk #form #jobb

___________________________

10 kommentarer
    1. Margrethe: Det er en smule hektisk på jobb for oss også nå, men revisjon på torsdag, så jeg skal i alle fall prøve å få ferdig mitt føre jeg blir alt for syk 😛 ha ha..

    2. Å ikke være i form er aldri en god følelse. Å ta en dusj hjelper en stund, men jeg håper formen er bedre og at du føler deg friskere etter forhåpentligvis en god natts søvn 🙂

    3. margarites: Ja, en dusj hjelper ofte, men ikke så veldig lenge av gangen. I dag føler jeg meg mye bedre i alle fall, så krysser fingrene for at det var veldig kortvarig denne gangen 😀 Takk 😀

    4. Huff, ikke greit å være syk ;o Kjenner det begynner å murre i halsen selv.. Er jo så mye mellom varmt og kaldt det herre været her nå ;o Så ikke så rart kanskje ;s
      Fortsatt god bedring <3

    5. Søtmonsen ): Jeg håper jeg er mye bedre i morgen, for i morgen må jeg være på jobb til før 8. De siste tre dagene har jeg vært på jobb til 9.30 liksom fordi kroppen og hodet ikke fungerer på morgenen :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg