PÅ SKOGBUNN.

 

Jeg kunne ønske jeg orket slike turer hver dag! 

 

Faktisk husker jeg ikke når jeg tok disse bildene, men det kan ikke være så alt for lenge siden, trur jeg. Kanskje det var sist helg når Petter og jeg var i skogen på morgenen. Man finner mye fint på skogbunnen. Jeg har sagt det før, jeg veit, men jeg sier det igjen. Man må bare se litt ekstra etter. Jeg kunne ønske jeg orker slike fototurer hver dag, men det orker jeg dessverre ikke. Jeg må enda posjonere ut den energien jeg har. I dag går det meste til husvask, faktisk. 

 

Liker du å ta bilder? 

 

_______________________________

#foto #skog #skogbunn #natur

_______________________________

16 kommentarer
    1. Jeg har vel fått en del kommentarer om det er noe jeg ikke tar bbilde av 😛 Det sier vel sitt 😛 Lytt på kroppen du, den pleier å ha rett 🙂

    2. Er man ute på tur, med kamera eller bare mobil, må man ha blikket med seg gitt. Det skjer mye nede ved skosålene, og under blader osv. Jeg elsker å ta bilder, og tar masse bilder når jeg er ute på tur ;o))

    3. Er så mye fint man kan se om man bare tar seg tid til å se etter 😀 Jeg er jo aldri ute i skogen her i Oslo. Vet liksom ikke helt hvor man kan dra og slikt, men liker heller ikke å dra alene ;o

    4. margarites: Tusen takk 😀 Jeg syns også det er vanskelig i hverdagen, spesielt nå når mørketiden kommer- da er det kun helgene, hvis det er fotovær liksom :O

    5. Vera Lynn: Jeg hater når jeg ikke har med kameraet, og i tillegg har glemt telefonen hjemme,for det skjer- og da er det ALLTID masse flotte motiver foran meg. Men de blir jo på mystisk vis borte, på en måte, når jeg kommer tilbake med kamera 😛 ha ha

    6. Søtmonsen ): Ja, har man et åpent sinn kan man egentlig se hva man vil <3 Kanskje ikke så lett i Oslo nei, og akkurat der hadde ikke jeg gått aleine heller :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg