SÅ TYPISK!

 

Jeg skulle ikke ha sagt noe. 

 

Jeg har følt meg litt rar i formen de siste dagene. Jeg er ikke direkte syk, som i snørrete og sånn. Det er nok bare hodet og kroppen som er litt slitne etter en nok så hektisk uke på jobb forrige uke. Jeg husker ikke sist jeg måtte bruke hodet så mye. Jeg liker det da, det må sies. I går sa jeg høyt at jeg var litt rar i formen og så gikk jeg å la meg før klokken ti, og sovnet veldig kort tid etter det. Merkelig nok føltes det ikke ut som at jeg hadde sovet i natt når jeg våknet. 

Jeg rakk nesten ikke mer enn å si i går at jeg følte meg litt rar i formen før Kristoffer blei potte tett i nesen og i litt uggen form selv. Og det er så typisk, for til lørdag skal han inn til Oslo for å løpe toughest. Han blir alltid syk rett føre et løp, det slår aldri feil! Spesielt i forkant av disse større løpene blir han alltid syk. Så typisk! Heldigvis er jeg frisk, så det er i alle fall ikke jeg som har smittet han. Formen min er bedre i dag, jeg er bare sliten. Men det er jo ikke uvanlig. 

 

Har du holdt deg frisk i det siste? 

 

_________________________________________

#hverdag #typisk #syk #frisk #hinderløp

_________________________________________

20 kommentarer
    1. frodith: Jeg har sjeldent skallebank lenger, og glad jeg er for det, for når jeg først får det, så er det helt grusomt :O Håper din forsvinner fort <3

    2. Så bra du kom deg…jeg gikk akkurat å la meg litt jeg også….men er ikke forkjøla..men tungt å puste pga vondt mellom skulderblader, og dermed dårlig søvn..da føler man seg syk da…ish..så kjedelig altså…Men er tiden for forkjølelser nå…håper han blir bra..men han må vel være helt bra også…

    3. Toini: Ja, satser på jeg slipper unna alt det teite nå og at jeg ikke blir dødssliten 🙂

      Åhh, kjedelig. Har hatt vondt bak i den ene muskelen bak i ryggen under skulderbladet og da går det faktisk ikke an å puste når det gjør som vondest- man snakker på innpust liksom :O Håper det går over for deg snart <3

      Det var jo det da- han rekker vel ikke å komme seg 100% hvis det bryter ut nå, men bare han ikke er syk på lørdag, så får han bare ta det i sitt tempo 🙂

    4. Maiken Johnsen: Jeg husker ikke sist jeg var syk, men var sikkert i vår en gang- trur faktisk jeg greide meg hele sommeren 🙂 Takk- trur han er litt bedre i dag 🙂

    5. Søtmonsen ): Huff. Håper du slipper unna da- jeg har jo klart meg hele sommeren, utrolig nok, så garantert at jeg går på en smell snart 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg