MÅNEN ER FASCINERENDE.

 

Samme måne, forskjellige innstillinger. 

 

 

Jeg la merke til månen når jeg var ute med Petter en liten tur før han skulle få kveldsmat og tenkte bare jeg måtte tørke litt mer støv av kameraet. Det er alt for lenge mellom hver gang jeg tar bilder for tiden, selv om jeg nå har tatt bilder to ganger i dag. Ny rekord, trur jeg. Jeg har alt for dårlig utstyr til å ta bilder av månen når den er så langt borte, men det er gøy å prøve likevel. Og det er gøy å leke med ulike innstillinger og se hvor forskjellig månen blir av det.

Jeg syns månen er veldig fascinerende. Neste gang jeg kjøper nytt kamerautstyr skal jeg ta høyde for månefotografering. Kanskje jeg faktisk lærer meg riktig innstilling. Det har mye å si. Månen er utfordrende å fotografere, ikke bare med tanke på lys, men også bevegelse. Månen beveger seg faktisk veldig raskt, selv om man ikke alltid ser det. Nei, nå skal jeg snart finne sengen. Det har vært en lang dag og jeg vil helst være litt i live i morgen også. 

 

Syns du månen er fascinerende? 

 

_____________________________

#foto #månen #fascinerende

_____________________________

12 kommentarer

Siste innlegg