NÅR ARGUMENTET FAILER.

 

Vi har det så gøy.

 

Noen ganger kunne jeg ønske at Kristoffer var litt mer medgjørlig på hva jeg kan dele her og ikke. Nesten daglig har vi samtaler som er så hysteriske at i alle fall jeg syns at andre også kan få le av de. Noen ganger går ikke heisen helt opp hos noen av oss, andre ganger bare sier vi ting som ikke henger på greip, og noen ganger er vi så smarte at vi ikke en gang skjønner det selv. Herre jemenin så gøy vi har det. Hva er vel bedre enn å le med hverandre? Vi er hysteriske. 

En samtale, en kortvarig samtale sådan, som vi hadde tidligere i dag: 

Elin: Jeg fryser snart ihjel- kan vi pliiis fyre i peisen? 

Kristoffer: Det er litt barnslig å fyre i peisen nå da. 

Elin: Trur du Piken med svovelstikkene syns det hadde vært barnslig å fyre i peisen?! 

Og så viste det seg at Kristoffer ikke visste hvem Piken med svovelstikkene var, så da gikk liksom det argumentet mitt rett vest. Han var i alle fall snill og fant frem en elektrisk varmeovn, slik at jeg slapp å fryse ihjel. Og ja, slapp av, jeg har fått lov til å dele denne lille samtalen. Den er nok så uskyldig i forhold til hva vi kan finne på å si, så jeg kan forstå at han som regel ikke vil at det skal komme på trykk. Kremt. Uansett har vi det gøy og ler hele tiden. I alle fall hver dag. 

 

Ler du hver dag? 

 

________________________________________________________

#hverdag #forhold #latter #stemning #gøy #trivsel #livet

________________________________________________________

16 kommentarer
    1. I løpet av dagen er det sjelden det dukker opp noe man ikke kan le av. Det kan være en situasjon eller noe andre sier. Hørte et artig ord i en tv-serie nylig og det var: dritfun. Det er slike ord jeg legger merke til og lagrer i hjernen. Så hverdagen er full av humor og komiske ting. Jeg tror de fleste ler mer enn man innrømmer. Ha en fin kveld.

    2. Haha, skulle tro alle i Norge visste hvem Piken med svovelstikkene er! Da er det ikke så rart at argumentet gikk hus forbi :p Jeg og Jonas har også flere slike moments i hverdagen, og det er så absolutt ikke alt som passer seg å dele på en blogg, haha! Morsomt å lese 🙂

    3. Lisabeth: Jeg som til og med har vokst opp på svensk side av grensen og ikke har lært så mye norske historiske personer har hørt den historien liksom 😛 he he.. Men men, jeg fikk i alle fall varme 😛

    4. Så koselig…ja for det å kunne le sammen gjør jo hele hverdagen så mye koseligere…OG er helt nødvendig for et godt forhold….Herlig!

    5. ler hver dag, det var en periode i vår da eg ikkje lo veldig mye, ellers finner eg noe å le av hver dag…hunder, youtube, en serie, kommentarer, kunder på jobb.listen kan være endeløs 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg