SKRU, SKRU, SKRU.

 

Man får i alle fall smurt tålmodigheten sin. 

 

I dag er vi endelig ferdig med å skru IKEA-møblene vi kjøpte på søndag. Vi kjøpte kun 2 skap som skulle inn på badet, men vi brukte jo evig lang tid på det første skapet i går, så vi måtte vente med det andre i dag. Skapene var nok så like å sette sammen, så vi brukte ikke mye mer enn en time i dag, selv om vi begynte med å gjøre feil. Jeg må si jeg er overrasket over hvor godt vi samarbeider, spesielt når begge hater å skru sammen IKEA-møbler. Vi er tålmodige altså.  


Sniktitt på hvordan det så ut før. 

Jeg skal seriøst vise deg før og etter bilder, med det får bli i morgen. Du kan i alke fall få en sniktitt over her, på hvordan det så ut før og hvorfor jeg har mast nesten 9 måneder på å dra på IKEA for kjøpe disse skapene. Se på det rotet da! Jeg har jo nesten klikket i vinket flere ganger. Spør du Kristoffer er det vel litt mer enn bare “nesten”. Jeg blir jo så stresset av rot, og stress gjør meg hissig og er man først hissig er det fort gjort å bare tippe over. Legg på mensen på det du. 

Da blir det nesten krig noen ganger da. Kremt. Uansett hvor mye jeg har ryddet og organisert der inne blir det like fort rotete. Sånn er det når man ser alt fordi man ikke har skaperdører å gjemme det bak og ting bare blir hevet inn i hyllene fordi man ikke gidder mer tilslutt. Men nå har det blitt så bra og jeg er bare så fornøyd, så jeg ser ingen grunn til at jeg skal klikke så mye på badet fremover nå. Med andre ord er Kristoffer også meget fornøyd. Forandring fryder altså. 

 

Liker du å skru IKEA-møbler? 

 

______________________________________________________________

#hverdag #bad #skap #hyller #førogetter #forandring #fornøyd

______________________________________________________________

16 kommentarer
    1. Så flott og skjule massene av ting inne i noen skap. Se, jeg skrev massene av ting og ikke rot, he-he 😉 Her i huset er det jeg som skrur IKEA-kommoder- og skap. Min mann har en tendens til å begynne uten å lese bruksanvisning, noe som ikke går med IKEA-møbler. Blir bedre med litt ordnede forhold på badet nå da. Jeg titter innom deg for å se hvordan det ble 😉 Nattaklem <3

    2. Det er så godt å få ting bak skapdører…..Da blir det fort mye ryddigere….også oppe i hodet….hihih… Så bra du er fornøyd, og nå kan få en roligere tid på badet……

    3. En skrue der og en skrue her og kanskje noe har en skrue løs. Men alt ordner seg og forandring fryder. Så skal man teste sin vilje mot flatpakka IKEA-produkter så hvorfor ikke prøve dette. Det ble jo riktig pent. Ha en fin dag.

    4. Orden i skap og hyller varer ikke lenge her heller..om det er noen trøst :)) Blir gøy å se før og etter..hehe.. Liker ikke å skru noe som helst.. Klem <3

    5. toveview: He he, massene hørtes bedre ut enn rot ja 🙂 Og det er jo i utgangpunktet ikke rot, sånn egentlig, det bare blir det underveis fordi man mister systemet et eller annet sted 😛 ha ha

    6. solliv: Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli så mye rot en gang 😛 ha ha.. Men nå er alt på plass, og det er ryddig og fint 😀

    7. Helge: Jeg vil vel ikke akkurat si at dette var pent- detter jo slik det så ut før jeg gjorde noe 😛 Men her sin smak, kanskje? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg