MÅ MAN SÅ MÅ MAN.

 

Jeg hater når jeg må på IKEA! 

 

På fredag var jeg, som noen sikkert fikk med seg, på en liten sommerfest med jobben. I går var jeg i bursdag, etter at jeg mer, eller mindre hadde ligget hele dagen i sengen. Jeg var hjemme aleine i går på morgenen og litt utover. Da blei det Red Bull og film på sengen da, etter fulgt av Popcorn og film. Det er lov på en lørdag altså. Så var det bare til å gå en tur med hundene før bilen skulle leveres i SVerige, før man måtte stresse seg hjem i dusjen for å rekke en bursdag. 

Så hele kvelden i går var vi i bursdag. Det var som vanlig hyggelig det. Mat og kaker. Masse kake! Dessverre orker jeg ikke så mye kake, men det var veldig godt det jeg spiste. Jeg elsker sjokoladekake! I dag er jeg sliten kjenner jeg. Veldig sliten. Men, på IKEA skal vi. Nå har jeg mast i snart et år, så hvis det ikke blir gjort nå kan jeg vedde på at det aldri skjer. Så, da legger man slitenheten bak seg da og bare gjør det! Må man så må man. Det kan hende jeg overlever. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

______________________

#hverdag #helg #ikea

______________________

8 kommentarer
    1. Er ikea åpent på søndager? så kjekt da..men sikkert ekstra mye folk! så…lykke til! og håper du finner det du trenger….syns de aldri har det jeg skal ha…hihi..

    2. Både kake og IKEA er fine saker men ikke på samme dag. På IKEA er det mye fint man kan titte på og få kjøpt. Blir en hjemmedag i dag på grunn av flere ting så jeg får ta det utelivet igjen seinere. Har bakt eplekake i dag og funderer om jeg skal dra og skaffe kremfløte. Varm eplekake med krem på smaker godt på en søndag. Ha en fin dag. 25.

    3. Toini: For meg som bor så nære grensen er det nærmere å dra til Udevalla og der er det åpent på søndager 🙂 Trur ikke det er mer folk der enn vanlig på søndager heller, uten at jeg veit det sikkert 🙂

      Og, jeg drar aldri til Ikea uten å vite nøyaktig hva jeg skal ha, og sekker alltid på nettet om de har varen eller ikke, så det er aldri noe problem 🙂 Men, det er jo pokker ta meg umulig å finne frem uansett, tydeligvis- hater IKEA uansett altså 😛

    4. Helge: Vi spiste boller i bilen på vei til IKEA, og haburger på vei hjem, så nå er jeg mett som en plett. Ha ha..

      Åhh, fikk lyst på eplekake også jeg nå :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg