SELFIE HVER DAG.

 

Ikke akkurat hver dag. 

 

Jeg veit ikke med deg, men jeg syns det er hyggelig å se bilder av personen bak bloggen. Der er jeg fryktelig dårlig. Ikke kun fordi jeg syns det er en smule kleint å ta selfie, men fordi jeg er så sinnsykt stygg på bilder at det ikke skulle ha vært lov. Dette sier jeg absolutt ikke for å få oppmerksomhet på det for å få hyggelige tilbakemeldinger, for det trenger jeg ikke. Jeg har ikke dårlig selvbilde, eller selvtillit. Det er bare sånn det er fordi jeg ikke finnes fotogen i det hele tatt. 


Noen ganger har man litt flaks, likevel. 

Men noen ganger har til og med jeg flaks med bildene, der jeg i alle fall ser litt normal ut. Det er ikke ofte. Mange ganger kan jeg sitte i en halvtime å ta bilder, uten at et eneste et blir bra og det ender med at jeg gir opp. I går stoppet jeg opp på vei hjem fra jobb for å ta et nytt bilde til en ny header. Og merkelig nok fikk jeg over ti bilder som blei såpass bra at jeg kan bruke de. Jeg skal ikke si hvor mange bilder jeg i utgangspunktet tok, men ti bilder er bra altså! 

Nå kan jeg jo legge ut en ny selfie hver dag i over en uke. Blir nok ikke å gjøre det altså, skal ikke gjøre dere lei av trynet mitt riktig enda. Kremt. Mange av bildene blei så klart ganske like, men poenget er at jeg ser sånn ca. normal ut på alle sammen- det er et under. Et så stort under at det burde gå som det åttende underet i verden. Neida. Men, da har jeg i alle fall et krisebilde fremover, når jeg ikke har noe annet å dele. Det er jo greit å vise ansiktet sitt innimellom. 

 

Tar du mange selfie? 

 

________________________________________________

#heverdag #selfie #bilder #fotogen #heldig #flaks

________________________________________________

16 kommentarer
    1. Lystrer ordre og kommenterer ikke ditt bilde 🙂 Dessuten skal gamle gubber holde seg på matta 🙂 Ikke så glad i selfier, men har jo vent meg til at det ikke er finere å få det når det blir tatt bilde. Jeg har jo kjærbedt frisører over det ganske land om å klippe meg høy og mørk.. men ikke fanken om de får det til 😛 😀

    2. Jeg har ikke særlig med bilder av meg selv jeg heller! Men du er vaffal ikke sinnsykt stygg på bilder, bare så du veit det 🙂 Tror nok du er FOTOGENERE enn du tror….

    3. Margrethe: Men det er veldig hyggelig å se deg på bilder når det først skjer 😀

      Ha ha- hadde du sett “bildene som aldri kom på bloggen” så hadde du svelget de ordene dine, for å si det sånn 😛 Skal la være å slette de neste gang, så skal du få se 😛 ha ha.. Men, det er jo uansett ingen som sier det til noen heller, at de er stygge- eller mindre fine på bilder, så det hjelper vel lite 😛 ha ha

    4. Jeg bruker jo en del bilder av meg selv på bloggen min ! Liker også å “se”folka bak andres blogger (men dette må jo hver og en gjøre som di føler for)..
      De bildene av deg her er jo bare helt “rå”…nydelig det i innlegget her og det i headeren er bare såååå flott ..og jeg sier det ikke for å være grei altså 🙂 Klem <3<3

    5. Jeg bare digger det nye headeren da! 😀 (hjertefacesmiley) xP
      Og jeg er misunnelig på dine perfekte bilder jeg da ;o Jeg har alltid noe i ansiktet som ødelegger, fordi jeg er en perfeksjonist og må pelle på alt som er xD Haha.. x.x
      Men jeg også synes det er UBER kleint å ta bilder av meg selv 😛 Går greit når ingen ser på, men om bare kjæresten er i samme rom eller venner så går det ikke xD Er så innmari kleint 😛

    6. Vi er vel alle våre egne verste kritikere, og sånn er det bare. De bildene jeg har sett av deg er i alle fall knallfine, så undres jo over hvor stygge de kan være de du ikke er fornøyd med?
      Jeg tar mange selfier. Det blir gjerne et par til dagen. Men ikke alltid jeg presenterer dem noe sted. Jeg har vel fått den gaven å ta meg rimelig greit ut på bilder hvor jeg får posere (altså at jeg er klar over at det blir fotografert). Så da blir det jo noen selfier i uka, all den tid jeg er ganske fornøyd selv 😉 Høres veldig ut som selvskryt, men jeg velger å tro på det andre sier….hehehe 😀
      Fortsett med selfier du, da har du i alle fall mulighet til å bestemme selv 😀

    7. Ja dette var jo flotte bilder av deg! Kjenner meg igjen i følelsen…jeg føler jeg ikke er fotogen i det hele tatt! Har prøvd å ta noen selfier, men jeg ser så tilgjort ut..og snurpe munn…hihih..så trener og prøver å få noen jeg også…og innimellom blir det noen fine….

    8. annebe: Ja, jeg syns så absolutt ikke det er noe tvang å måtte legge ut bilder av seg selv, men jeg syns så absolutt det er hyggelig når noen først gjør det 😀

      He he- takk for det 🙂 Jeg blei jo rimelig fornøyd med disse bildene selv- hurra liksom 😛 ha ha

    9. Søtmonsen ): Takk for det 😀 Blei fornøyd med bildet selv altså (selv om noen hårstrå levde sitt eget liv i vinden der- ha ha) 🙂

      Ha ha- enig. Jeg klarer heller ikke å ta bilder av meg selv når noen ser på- syns det er kleint nok å ta stygge bilder med filter på snapchat hvis noen ser på liksom 😛 ha ha..

    10. Eva: Nei, altså dette har ingenting med å være kritisk til seg selv. Å være lite fotogen, eller ikke fotogen i det hele tatt er faktisk en reell ting- google det, så ser du. Og jeg finnes ikke fotogen, what so ever. Noen ganger har jeg flaks- sånn som her, for her er jeg veldig fornøyd med bildene (både headeren, bildet i innlegget og bildet i forrige innlegg, og de 9 andre jeg ikke har delt) 😀 Men legg merke til at jeg er rimelig “død” i blikket og ikke smiler mer enn at jeg såvidt har en liten sving i munnkroken- og det er kun på slike bilder jeg ser normal ut.

      Samboeren har gitt meg opp på bilder han også. Noen ganger skal ha f.eks sende en snap, med bilde av meg og sier at jeg må spile pent. Jeg smiler jo… Ja, men smil pent da!! Ha ha.. Jeg lover, jeg ser ikke ut. Neste gang jeg tar selfie, eller noen tar bilde av meg, så skal jeg spare de bildene og lage et sånt “bildene som ikke kom på bloggen” innlegg 😛 ha ha..

    11. Toini: Takk 🙂 Jeg veit ikke hva som skjer på bilder jeg, men det er jo akkurat som at hele fleisen bare vrir seg og at alt bytter plass… Ha ha.. Kameraer bare liker meg ikke- men det er greit det, jeg liker meg uansett best bak 🙂

      Men jeg syns du har fine bilder av deg når du først deler noe- er jo så hyggelig å se den man prater med også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg