TUR, FILM OG LEVERANSE PÅ DØREN.

 

Søndag hele dagen, og lang har den vært. 

 

Vi har nettopp kommet inn fra en liten rusletur med hundene. I helgen har jeg kun holdt meg rundt i nabolaget, så det har ikke blitt noen overraskelser på turen, for å si det sånn. Ellers i dag har vi ikke gjort noen ting. Jeg har i alle fall bare ligget på sofaen siden jeg sto opp, bortsett fra at jeg satt på en klesvask tidligere i dag, som jeg må henge opp snart. Jeg har til og med duppet litt av på sofaen i hele dag. Det var deilig med litt frisk luft nå, for å si det sånn. 


Det har begynt å blomstre ute igjen. 

Nå skal jeg straks hive meg i dusjen, og så skal vi vel mekke noe mat før vi skal i kjelleren å se på film. Jeg trur det blir Utøya-filmen. Jeg har alltid hatt lyst til å se den, men ville ikke se den på kino. Ellers venter vi leveranse på døren fra Spisriktig. Vi har endelig fått bestilt matkasse fra de og er veldig spente på resultatet som kommer. Vi veit ikke sikkert når de kommer, så vi får bare smøre oss med tålmodighet. Lover å vise dere mer av matkassen når den kommer. 

 

Har du hatt en fin søndag så langt? 

 

______________________________

#hverdag #søndag #tur #film

______________________________

12 kommentarer
    1. Rolig dag her , men har også vaska litt tøy ! Da håper jeg maten smaker og at filmen er bra..selv om det den handler om er trist.. ikke sett den ! Blomstrer løvetannen igjen..utrolig, men fin er den <3<3

    2. Ja, jeg var i utdrikningslag og drakk to glass vin så jeg er jo helt fyllesjuk i dag… Men en venninne av meg som vi drakk ut, trakk meg med ut i dag. SÅ det ble ca 5 km 🙂 Nå er det sløving, fiskeboller og forberedelser til Galleri Frodith i morgen… 😀

    3. Så spennende med matkasse..håper det funker…har lyst til det jeg også..men jeg er jo så kresen..så det spørs…Deilig med en lat søndag….DET har vi også hatt her…gjort minst mulig..men gått tur, og vasket klær, laget mat og de vanlig tingene da….

    4. Det har skjedd ting på bloggen din ser jeg, nytt design og alt. Kanskje det er en stund siden, men så er det også lenge siden jeg har vært innom. Grattis ;o))
      Jeg har mange ganger tenkt til å bestille sånn matkasse, men har aldri kommet så langt. Du må fortelle om hvordan det var, matvarene og om det er noe å fortsette med. Jeg så jo Utøya-filmen på kino, og syntes det var veldig tøft. Hadde nok kanskje vært bedre å se den hjemme. Fortell hva du syntes om den da?

    5. Dagen har vært grei den. Ble 2 turer på meg i helga men på den andre siden av byen. Fint i skogen nåog deilig med en tur på kanter jeg sjelden vandrer. Ha en fin kveld.

    6. annebe: Nå har jeg endelig reine og tørre bukser til å bruke på jobb 😛 ha ha..

      Ja, huff, det var vondt å se på filmen, men jeg måtte liksom se den likevel følte jeg <3

      Ja, løvetannen er tilbake hjemme hos oss nå 😀 Hurra 😀 he he

    7. Vera Lynn: Ja, her skjer det litt- og i dag har jeg ny, permanent header, igjen 😉 he he… Har vel ikke hatt det mer enn et par uker nå, så ikke helt rart at du ikke har fått det med deg 🙂

      Ja, skal komme med en oppdatering på matkassen i slutten av uken, når jeg har smakt på alt 😉

      Ja, jeg vurderte å se filmen på kino også, men kom frem til at det blei for mye for meg, så jeg ventet til jeg kunne se den hjemme. Er glad for det nå, for det var virkelig ikke lett å se på <3 Har skrevet litt om det i dag <3

    8. Helge: Så deilig med to turer- vi hadde bare litt kortere turer i hjemmetraktene 🙂 Nå skal vi straks på tur, temperaturer er helt innafor til det nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg