VIL DU PRØVE HUDPLEIE FRA MARY KAY?

Reklame | Mary Kay - Frittstående hudpleiekonsulent Elin Slåen

 

Hvis du er nysgjerrig på Mary Kay sine produkter er dette en fin mulighet til å prøve dem. 

 

Jeg søker etter noen som kunne tenke seg å prøve Mary Kay sin hudpleieserie TimeWise Miracle Set og Botanical Effects Set i en to ukers periode. Det er ingen forpliktelser, det eneste kravet er at du faktisk bruker produktene morgen og kveld hver dag i 14 dager og gir en ærlig tilbakemelding etter det. Som takk for hjelpen får du 20% rabatt på en valgfri hudpleieserie, hvis du ønsker å handle. Det spiller ingen rolle hvor i Norge du bor- jeg betaler porto begge veier. 


TimeWise Miracle Set. 

 Aldringsforebyggende; renser, skrubber, frisker opp, revitaliserer, tilfører fuktighet, jevner ut, strammer opp, beskytter, mykgjør, gjenoppretter samt reduserer fine linjer og rynker.

TW 3-In-1 Cleanser, Age-Fighting Moisturizer, Day Solution SPF 30, Night Solution.


Botanical Effects Set.

 Gir et komplett og ukomplisert hudpleieprogram; renser, skrubber, frisker opp og tilfører fuktighet. Passer til alle hudtyper, inkl. sensitiv hud.

Cleansing Gel, Invigorating Scrub, Refreshing Toner og Moisturizing Gel.

 

Ta kontakt hvis du er nysgjerrig på Mary Kay sine produkter og kunne tenke deg å prøve hudpleien i fred og ro uten forpliktelser. Jeg søker to personer, en til hver hudpleieserie. 

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

_________________________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #hudpleie #timewise #miracle #botanicaleffects

_________________________________________________________________________________________

4 kommentarer
    1. Håper du finner noen som vil prøve. Hvis ikke, så kan det hende at min datter kanskje kunne prøve Botanical Effects Set. Jeg måtte jo så klart spørre henne først. Men om du finner noen andre, så er jo det kjempeflott 😀
      Jeg var veldig glad i Mary Kay før i tiden, og syntes det var bra produkter. Men nå bruker jeg ikke noe lenger, så da er ikke dette for meg.
      Eneste jeg lurer på er om det finnes noen gode ansiktsmasker? For det kunne jo være aktuelt en gang i blant 🙂

    2. Håper noen melder seg…er jo et godt produkt..har jeg hørt..men jeg er nok ikke så flink å smøre meg..så klarer nok ikke å følge opp….ingen god prøvekanin jeg..hihihih

    3. Eva: Datteren din må veldig gjerne prøve Botanical Effects Settet- tenkte faktisk på dere (trur vi har snakket om denne tidligere?) Bare dobbeltsjekk med hennes, så kan jeg klargjøre en pakke til sending i løpet av få dager 😀

      Vi har en veldig god maske til en veldig ok pris- 359 kr og da varer den lenge 🙂 Char Coal Mask, heter den 🙂 Ellers har vi også en i Repair serien, som er for dei med litt eldre hud- prøvde den for første gang i forrige uke, og den var veldig god! Man så litt creepy ut, for det er en sånn “tøy” maske man plasserer på ansiktet, men man kjente godt hvordan denne jobbet i huden 😀 Denne er dyrere (husker ikke nøyktig pris, men trur det er ca. 850 kr for 4 stk) 🙂

      Jeg har faktisk én til liggende, så hvis du vil må du veldig gjerne prøve den (jeg trenger ærlige tilbakemeldinger fra riktig kundegruppe), og jeg kan sende med en prøve på den char coal masken også- ikke noe problem i det hele tatt 🙂 Jeg er bare glad for at folk vil prøve og gi en tilbakemelding 😀

      Skrik ut hvis det er av interesse <3 <3

    4. Toini: Veldig gode produkter, og alltid veldig greit å få prøve produktene før man eventuelt kjøper- det er en service Mary Kay nesten er enestående på <3

      Men ja, greit at noen som faktisk følger opp vil prøve - ellers får jeg jo ikke oppriktige tilbakemeldinger 🙂 Tihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg