SKALLEBANK.

 

Helgen forsvant. 

 

På lørdag reiste vi til Hønefoss for å levere Tjukken og Tjukkis. Det gikk kjemepfint å sette de inn hos de andre endene. De fikk selvsagt sin egen avdeling inne i andeavdelingen, slik at det ikke skulle bli noe bråk og slik at de kunne bli litt kjent. Tjukken og Tjukkis virket nysgjerrige på de andre, og de andre satt på andre siden og virket like nysgjerrige. Før vi dro der i fra satt de ved siden av hverandre, på hver sin side av sperringen og virket å ha det helt fint, heldigvis. 

Vi kom hjem halv ett på natten. Jeg var så trøtt at jeg gikk rett å la meg. Jeg trur ikke en gang hodet traff madrassen før jeg sovnet. På søndagen var jeg helt ødelagt i kroppen, fra topp til tå. Det endte med at jeg lå å sov på sofaen til klokken var over fire på dagen. Skallebanken kom snikende og den forsvant aldri igjen heller. Jeg måtte til slutt bare gå å legge meg litt. Klokken var halv ni, og litt blei til at jeg sov til mandag morgen. Oops. Men det var nødvendig. 

Dessverre våknet jeg med skallebank i dag også, og i skrivende stund er den fremdeles til stede, selv om den heldigvis er bedre. Jeg tok en kjapp tur over grensen for å handle litt i dag. Det var nødvendig for det var ikke mye man kunne kalle spiselig mat i kjøleskapet her hjemme. Nå har jeg fått fylt opp litt, så det hjalp. Det var heldigvis ikke så mye folk i Sverige i dag, så det var i grunn bare rett inn og rett ut igjen. Nå er det sofasliting som står på menyen en stund. 

 

Har du hatt en fin helg? 

 

_________________________________________

#hverdag #skallebank #helg #harryhandel

_________________________________________

10 kommentarer
    1. (Her er jeg Helge – 25 heretter). Søndagen ble grei nok den, ble ei natt på hotel. mye folk der for på samme hotellet er det EM i sjakk for seniorer denne uka. Det var varmt og i sovna da vi var sjakk matt kl 0203. Hadde egentlig ikke penger til det men det er så kjipt og sove hjemme hver natt. Det ble en solid tur for dere fra Halden til Hønefoss. Hvor mange mil? Ha en fin kveld. 25.

    2. Anonym: Hei 25 😉

      Noen ganger er det lov å unne seg litt utenom det vanlige, så det syns jeg du gjorde rett i 🙂 Jeg gikk på sjakk når jeg var liten, men syns det var dritkjedelig. Ha ha.. Ikke greide jeg å få teken på når det var sjakk og sjakkmatt heller, så like greit å slutte 😛

      Hmm, usikker på antall mil i farten, men det tar ca. 2 t og 20 min å kjøre én vei 🙂 Vi brukte ikke så lang tid hjem, for da var det nesten ikke trafikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg