JEG LÆRER ALDRI.

 

Det er sikkert ikke siste gang heller. 

 

I går så vi litt på tv i sengen før vi skulle sove. Eller, siden vi så på Orange is the new Black, som det kun er jeg som ser på så ville vel helst Kristoffer sovne til tv’en, slik jeg pleier når han får se på det han vil se på. Jeg liker å sove til tv’en, jeg sover så mye bedre da. Etter å ha sett et par episoder, ja, vi la oss tidlig, så begynte jeg å bli trøtt så jeg skulle bare finne en kjedelig film jeg kunne sovne til. Man kan jo ikke sovne til Orange is the new Black liksom. 

Av en eller annen grunn, som mange ganger før, endte jeg opp med å se en hai-film. Jeg hater hai! Jeg blir altså så redd at jeg hopper høyt i sengen og noen ganger skriker jeg, sånn helt seriøst. Og jeg greier jo ikke å skru den av heller, men bare må se den ferdig. Og jeg får jo i alle fall ikke sove etterpå! At jeg aldri lærer å ikke se på filmer med hai i. Jeg endte med å måtte se enda en episode av Orange is the new Black, bare for å roe meg ned litt. Jeg er trøtt i dag. 

 

Ser du på filmer med ting du ikke liker? 

 

___________________________

#hverdag #film #sove #trøtt

___________________________

16 kommentarer
    1. Ser en del thrillere, og er mye ekkelt, sånn psykisk innimellom.. men jeg ser dem igjen og igjen..Bare holder for ørene innimellom 😀

    2. frodith: Jeg kan jo egentlig se på hva som helst, men haier, det takler jeg ikke :O Eller filmer der man liksom blir jaget- jeg takler ikke å bli jaget. Ha ha

    3. Uff da..hehe.. Jeg liker best koselige/morsomme filmer..men hender jeg ser filmer med “gutta mine”da er det ofte mer skyting og slåssing..blir det for voldelig liker jeg det IKKE..men ja det hender jeg ser filmer med ting jeg ikke liker .. Kos deg med helga videre <3

    4. Å sovne til TV eller film hadde jeg ikke fått til, men vet at mange gjør det. Jeg må ha stillhet og mørke for å kunne sovne 🙂
      Sjelden jeg ser filmer med ting jeg ikke liker. Men liker å se thrillere og krim, og når det da er barn med, barn som opplever grusomme ting, da sliter jeg. Men jeg må jo se det fordet 🙂
      Skjønner at du er litt trøtt i dag ja 😉

    5. Har totalt sluttet å se ting eg ikkje vil.
      Før ga eg ting en sjangs….så filmer andre anbefalte…..filmer eg selv trodde eg ville like, bare eg så den ferdig…..ikkje nå……fenger den ikkje eller er skremmende og ekkel, eller horror, skrekk og eller masse blod og skriking….eller bare dørgende kjedelig…..med mye mening,men man omtrent sovner….ja da er det NEXT -livet er for kort for å se på ting eg ikkje vil <3

    6. annebe: Koselige filmer er noen ganger best 😛 Jeg liker sånn skrekk og thrillere og sånn, men hai, det liker jeg ikke 😛 ha ha.. Ikke klovner heller..

    7. cuskima: He he.. Ser den 🙂 Jeg ser på mye rart, i alle kategorier, nesten 🙂 Og når jeg skal sovne til film, fordi jeg sover mye bedre da, så velger jeg alltid det som virker mest kjedelig i hele verden- i håp om å sovne fortere 😛 ha ha

    8. Toini: He he- det er derfor jeg velger det som virker gørrkjedelig, for da sovner jeg. Men med hai så blir jeg o bare redd og da får man visst ikke sove da heller 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg