TILBAKEBLIKK, JULI.

 

Enda en måned er forbi- tiden bare flyr avgårde! 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Det kan ikke være noe annet enn Ed Sheeran-konserten i Göteborg. Den var så bra! Herlighet, jeg kommer til å leve på den resten av livet. Ellers er vel livet generelt bra om dagen altså. Formen er nok så god, og jeg er glad.

 

Månedens nedtur

Trur ikke jeg har hatt noen nedturer denne måneden, heldige meg. 

 

Månedens turer

Den intense varmen fortsetter og med det blir det lite turer. Vi har likevel vært i skogen et par ganger slik at Petter og Ellinor har fått badet. I denne varmen er man helt avhengig av at de får kjølt seg ned hvis man skal være i bevegelse. 

 

Månedens tanker

Det er for varmt til å tenke! Det eneste jeg tenker på er et par dager med masse, masse regn. De melder regn, jeg blir så glad. Så endrer de værmeldingen til ikke regn, og jeg blir ikke glad i det hele tatt! Det er alt for tørt ute nå.

 

Månedens blogger 

Denne måneden må jeg trekke frem Dvergpinschereimitthjerte, igjen. Hu deler med seg av så  herlige og flotte bilder. 

 

Månedens blogginnlegg

Det har vært mye ikke blogging denne måneden, men det har vært litt mye blogging likevel. Noen ganger får man det til. I denne varmen er jeg ikke så aktiv at jeg har så mye spennende å vise til. Noen innlegg jeg vil trekke frem:

JEG GÅR FOR RIMELIGE INNKJØP ♣

HEVN, HEVN OG ENDA MER HEVN ♣

WELL, HELLO THERE ♣

ALDRI I LIVET OM JEG SKAL TILBAKE DIT! ♣

IKKE MYE TYDER PÅ DET ♣

 

Har du hatt en fin juli?

 

______________________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

______________________________________________________________________

12 kommentarer
    1. Nydelig og tydelig varmt tilbakeblikk på Juli. 🙂 Her har det meste av juli vært grått og vått. .men to fine uker i Lofoten med svært blandet vær 🙂 Takk for titten inn til deg 🙂

    2. Juli huskes for tørken og varmrekorder i fleng. Og ikke minst mye bading. Juli var grei nok den men kunne ha vært bedre på flere kanter. Men August kan være fin. Ha en fin dag.

    3. dedicat: Akkurat nå kunne jeg tenkt meg et par dager med grått og vått, men det må vi visst se lenge etter. De fire minuttene med regn her om kvelden hjalp liksom ingenting :O

    4. annebe: Veldig greit med lite nedturer- har i grunn ikke så mange av de, bortsett fra når formen er skikkelig dårlig og man er mest sengeliggende 🙂

      Men ja, det er for varmt til å tenke, så her går man bare på automatikk 😛 ha ha.. Takk 🙂

    5. Juli var heldigvis mest ferie, det er deilig! Varmen tærer på noen ganger, men det er jo deilig å kunne bade når en vil og kose seg ute helt til det er “natta”! 🙂

    6. Margrethe: Kjekt med ferie ja- håper jeg kan ta litt mer ferie neste år 😛

      Ja, fordel at man kan bade når det er så varmt som det har vært 🙂 Nå er det heldigvis litt mer overlevbare temperaturer ute så nå har jeg ikke noe behov for å bade (jeg liker det jo egentlig ikke) 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg