VI VAR I SKOGEN I GÅR.

 

Skog og vann, en fin-fin kombinasjon. 

 

I går tok vi en tur i skogen alle fire. Det var varmt i går, men ikke så sykt varmt som et par av de tidligere dagene, eller slik det er meldt i morgen igjen. Jeg hadde på badetøy og hadde store planer om å bade. Men så kom det en blodigle og da feiget jeg ut. Det var bare én synlig blodigle, men det var én for mye for min del. Før var dette et populært badested, men jeg trur ikke folk bader der lenger. Det er likevel alltid tegn til at det har vært folk der. De søpler så sykt mye!


1. Petter er glad for å være på tur. 


2. Ellinor er glad for å få bade. Hu er litt tøffere enn Petter, selv om hu ikke svømmer. 


3. Hu tusler rundt i vannet hu. 


4. Fine skogstroll. 


5. Tar seg en liten hvil i varmen. 


6. Gutteprat. 


7. Ellinor er mest opptatt av å susse. 


8. Et siste bad før vi skal hjem. 

Etter at vi kom hjem fra tur i skogen dro vi hjem for å levere hundene slik at vi kunne dra et sted Kristoffer kunne bade. Vi er helt forskjellige der. Jeg vil helst bare bade i ferskvann, mens Kristoffer helst vil ha salt vann. Jeg bader kun i saltvann hvis det er langgrunt og sanden er hvit slik at man ser hva som er i vannet. Er det tang der da kan man gå unna. Der Kristoffer badet i går finnet det ikke sjanse for at jeg dypper tærne en gang. Vi hadde noen fine turer i går. 

 

Liker du best å bade i ferskvann- eller saltvann hvis du først skal bade? 

 

__________________________________________________

#foto #tur #skogstur #skog #hund #bade #sommer

__________________________________________________

12 kommentarer
    1. En flott tur så det ut til 😀 Bader svært sjelden, uten at det er noen grunn til det 😀 Er vel litt sånn “Ellinor” der,, greit å vasse litt 😀

    2. For min del er det ett fett. Er mer opptatt av at det er fint og komme seg ut i vannet. Har erfart at steiner er langt fra optimalt når man skal vasse ut i vannet. Man kan både snuble, slå seg på tærne så det er ikke særlig.

    3. Ei_heks: Tusen takk 🙂

      Jeg bader sjeldent, men i år har det vært så varmt at jeg har badet hele to ganger og det var allerede i mai 😛

    4. dedicat: Det var en fin-fin tur 😀 Ja, jeg kan også vasse, men blir sjeldent mer enn det 😛 Men jeg har badet to ganger i år, og begge gangene var allerede i mai 😛

    5. Toini: Tusen takk 😀 Kjenner det er alt for lenge mellom hver gang jeg tar bilder, fo rjeg finner aldri riktig innstilling lenger 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg