NÅR MAN IKKE SER NOE.

 

Ikke akkurat den mest spennende dagen. 

 

I går kveld, etter jeg gikk å la meg, begynte øynene å tulle igjen. De er ikke så glad i linsene så jeg måtte til slutt ta de ut da det gjorde vondt i øynene og de ikke ville slutte å renne. De gav seg ikke når jeg tok ut linsene heller, men da blei de i alle fall ikke flyttet rundt og brettet i to inne på øynene. Det er ikke bare behagelig å bruke linser alltid heller, skal jeg si deg. 

Øynene har gjort vondt og verket i hele natt, så jeg så seriøst ikke ut i dag tidlig. Jeg så ut som et monster, som kun fikk opp det ene øyet sånn hallveis, mens det andre gjorde så vondt at jeg ikke hadde sjanse til å åpne det. I tillegg var det hovent og rødt etter at det har runnet i hele natt. Jeg måtte derfor bli hjemme fra jobb. Jeg så jo ikke ut, og så i tillegg ingenting med lukkede øyne. 

Det er heldigvis bedre igjen nå. Det gjør fortsatt litt vondt når jeg blunker, men det renner ikke konstant nå, og hevelsen har gått ned. Satser på at jeg greier å komme meg på jobb i morgen, og faktisk kan se hva jeg driver med. Jeg trenger i alle fall å se noe når jeg kjører bil. Det har ikke akkurat vært den mest spennende dagen med å bare være hjemme, men kjekt å lade litt opp. 

 

Har du hatt en fin dag i dag?

 

___________________________

#hverdag #vondt #øyne #hjemme

___________________________

12 kommentarer

Siste innlegg